НОВИНИ

Як правильно збувати ягідну продукцію, щоб отримати прибуток

23.07.2021 18:34
148651


Найкращий час для пошуку каналів збуту – міжсезоння. В цьому на власному прикладі переконалася голова ягідного сімейного господарства з однойменною назвою «Феномен», що назване на честь улюбленого сорту малини. Про це повідомляє  прес-служба канадського проєкту UHBDP, пише agronews.ua.

Господарство займається вирощуванням малини на площі 1.2 га. Виробництво розташоване у c. Заможне Токмацького району Запорізької області. Тут всі процеси знаходяться під чуйним керівництвом тендітної жінки, фермерки-лідерки Олени Шимановської, яка після смерті чоловіка була змушена очолити сімейний бізнес і тепер працює на землі разом зі своєю донькою.

У 2021 році Олена виграла грант від канадського проєкту UHBDP на придбання міні-трактора для обприскування та обробки міжряддя. Грантові кошти також спрямовані на закупівлю покривного матеріалу для невеликих парників тунельного типу розміром 0.5 га під вирощування суниці садової, щоб мати змогу отримувати врожай в кінці квітня- на початку травня та реалізовувати його за максимальною ціною.

Через те, що на період збору малини цього року випала велика кількість опадів, більша частина врожаю виявилася другосортною. Велику партію малини низької якісті реалізувати вкрай важко. Причому продати ягоду потрібно максимум за пару днів, адже малина швидко втрачає свій товарний вигляд.

Ще в міжсезоння разом з іншими виробниками-грантоотримувачами UHBDP жінка проходила насичене 5-місячне онлайн-навчання від Проекту, аби набути навички за різними напрямами, від агрономії до збуту, та вдосконалити свої знання щодо ведення бізнесу.

Одним з домашніх завдань під час навчальних заходів UHBDP було створити свою базу каналів збуту на новий сезон. Отримавши всі рекомендації спеціалістів, жінка виконала це завдання та успішно скористалася напрацьованими результатами влітку, коли мала терміново реалізувати малину другого сорту. У скрутному становищі все, що їй потрібно було зробити – це відкрити свою таблицю з потенційними клієнтами, яких вона за рекомендацією спеціалістів шукала у міжсезоння, та подзвонити переробнику, аби домовитися про реалізацію ягід для заморозки.

Таким чином, СФГ «Феномен» реалізувало 700 кг другосортної малини по 37 грн. за кг для подальшої переробки.

– Під час навчання в рамках грантової програми UHBDP з нами працював дуже вибагливий консультант зі збуту, який спонукав нас знайти щонайменше 10 контактів та каналів, за якими можна реалізувати свій товар. А коли нам терміново було потрібно продати всю некондицію, мені залишилось лише відкрити таблицю, зателефонувати переробнику та домовитись про об’єм, – розповідає Олена Шимановська, керівник СФГ «Феномен».

Так, скориставшись контактами, що грантоотримувачка знайшла під час навчання, Олена змогла реалізувати всю некондиційну ягоду переробнику ФОП Кучерявенко з Дніпропетровської області, що займається заморозкою ягід.

Нагадаємо, що ТОВ «Радехівський цукор» оштрафовано на 68 млн грн.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: