ВАЖЛИВО

«Укрзалізниця» може відмовитись від автоматичної індексації тарифів на вантажоперевезення – Омелян

12.03.2019 16:21

«Укрзалізниця» не відмовляється від наміру підвищити тарифи на 14,2% на вантажні перевезення цього року, однак рішення щодо запровадження механізму автоматичної індексації цих тарифів ухвалюватиметься окремо після консультацій з профільними асоціаціями.
Про це повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час засідання розширеної наради щодо перспектив розвитку АПК Київської області за участі представників територіальних та центральних органів влади та керівників аграрних асоціацій.

Під час засідання голова комітету Асоціації фермерів та приватних землевласників України Іван Слободяник поставив міністру інфраструктури питання, яке зараз дуже хвилює всіх українських аграріїв, – чи будуть таки запроваджені в Україні нові тарифи на вантажні перевезення з новим механізмом автоматичного їх індексації.

«Підвищення тарифів на вантажні перевезення потрібне, оскільки «Укрзалізниці» треба покращувати інфраструктуру, а рішення щодо автоматичної індексації тарифів буде прийматись після консультацій з профільними асоціаціями», – відповів Омелян.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: УЗ з 2019 р автоматом індексуватиме ціни на вантажоперевезення, тарифи різко зростуть


За оцінками експертів у разі затвердження запланованого урядом підвищення розміру тарифів транспортування однієї тони зерна подорожчає на 5 доларів США.

Нагадаємо, 1 лютого Міністерство інфраструктури України оприлюднило проекти регуляторних актів, якими передбачено разове підвищення вантажних залізничних тарифів на 14,2%, що відповідає індексу цін виробників промислової продукції за 2018 рік. Документи також передбачають подальше застосування щоквартальної автоматичної індексації тарифів на відповідний прогнозний індекс споживчих цін (2,5% кожен квартал) у 2019 році.

Пізніше промисловці та аграрії закликали голову уряду заблокувати плани Мінінфраструктури. Автори звернення вважають, що незадовільний фінансовий стан «Укрзалізниці» є наслідком неефективного управління компанією, а не результатом низьких тарифів на перевезення. На думку промисловців та аграріїв, рішенням про підвищення тарифів міністерство хоче перекласти тягар покращення фінансового становища залізничного господарства на бізнес, позбавивши його представників від дискусії про обґрунтованість тарифної політики.


Перегляди: 2
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: