НОВИНИ

На Рівненщині замість молока продавали воду

15.05.2021 12:50
620x414_1_93df3af0ab6e6180a9d9491e5e5e0970@1500x1001_0xc0a839a2_5196702001469707161

На Рівненщині споживачі почали скаржитися, що замість купленого молока у пакетах була прозора рідина. Виробник визнав збій в обладнанні й тепер вилучає партію з продажу у двох областях. Крім того, людям пообіцяли компенсувати збитки. Про це повідомляє Суспільне, пише agronews.ua.

10 травня у рівненських пабліках почали з’являтися дописи покупців, які звертали увагу на молоко торгової марки «Радимо». Люди писали, що замість молока у пакетах виявили воду.

«Сьогодні купила ось таке молоко… Ще в житті такого не бачила. У пакеті була вода!!! Радивилівське… Хтось стикався з таким?», — написала рівнянка Юлія Герасименко.

Оксана Соловей, яка теж придбала молоко, зазначила, що термін придатності продукту — до 17-го травня. У коментарях до дописів покупці публікували свої світлини та відео, якими демонстрували, що також виявили воду замість молока у пакетах.

Офіційна заява підприємства

У коментарі Суспільному керівниця відділу маркетингу «Радивилівмолоко» Ірина Водяна повідомила, що стався збій при фасуванні молока «Радимо» і «Мілкове». Ця продукція потрапила в торгові точки 10 травня.

«Там дві партії було. Замість молока в пакети потрапила просто пастеризована вода. З вчорашнього дня і сьогодні до обіду ми доклали максимум зусиль, щоб збирати продукцію даних партій з полиць магазинів, забираємо від клієнтів, проводимо рекламацію, проводимо розслідування внутрішнє», — коментує керівниця відділу маркетингу «Радивилівмолоко» Ірина Водяна.

Наразі відомо, що продукція цих партій потрапила у Рівне і Львів. На виробництві, пояснила керівниця, відстежують ланцюг потрапляння. Зараз йдеться про партію № 14 торгової марки «Радимо», терміном придатності до 17 травня та «Мілкове» № 7, термін придатності якої до 16 травня.

«Нам, звичайно, прикро. Ми офіційно заявляємо, що це була наша вина. Це людський фактор, додатково ми проведемо розслідування, але зараз ми вибачаємося перед споживачами, клієнтами. Зі споживачами будемо спілкуватися з кожним особисто, будемо компенсацію проводити», — зазначила представниця фірми.

Подібний випадок на виробництві стався вперше, каже Ірина Водяна.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: