Близькосхідні компанії відчувають потенціал України і готові імпортувати українську продукцію.На Близькому Сході продовжує зростати інтерес до української плодоовочевої продукції. Про це повідомив економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак.
«У рамках підготовки до нашої торгової місії Fruit Trade Ukraine – Middle East ми провели переговори з десятками компаній, що займаються імпортом і дистрибуцією свіжої та замороженої плодоовочевої продукції. Багато з них на момент початку переговорів навіть не чули про те, що Україна може експортувати овочі і фрукти, але деякі вже мали досвід роботи з нашою продукцією. Не дивлячись на те, що досвід імпорту фруктів з України далеко не завжди був позитивним, компанії відчувають потенціал України і готові пробувати знову. На даний момент ми маємо підтвердження участі в нашому заході від компаній, які сукупно імпортують більше 3,5 тис. контейнерів плодоовочевої продукції в місяць. І це без урахування провідних мереж супермаркетів, які також підтвердили участь, що є підтвердженням високого рівня інтересу до української продукції», – заявив Ярмак.
На думку експерта ФАО, підготовка до даної місії, а також величезна робота, яку проводять інші донори і український уряд в цьому регіоні (зокрема прекрасна підготовка до GulFood), вже дали свої плоди.
«Завдяки нашій спільній активності в цьому регіоні, я щодня отримую повідомлення з Еміратів, Єгипту, Кувейту, Оману і інших країн регіону з запитами на поставки української продукції. І це є ще однією перевагою формату В2В – процес його підготовки оповіщає сотні цільових гравців ринку про те, що Україна готова поставляти продукції на їх ринок, і ця інформація запам’ятовується і дає результати ще довго після торгових місій», – підкреслює Ярмак.