НОВИНИ

МХП в січні-березні 2021 року скоротив продаж курятини на 5%

15.04.2021 13:33
chetvert

Агрохолдинг “Миронівський хлібопродукт” (МХП) в січні-березні 2021 року реалізував 154,37 тис тонн курячого м’яса, що на 2% менше, ніж за аналогічний період 2020 року, через зниження продажів на внутрішньому ринку на 5% – до 72,11 тис. тонн. Про це повідомляє Fixygen, пише agronews.ua.

“З метою пом’якшення несприятливого впливу (тимчасових обмежень експорту в ЄС через пташиний грип) на діяльність і прибутковість МХП керівництво компанії прийняло рішення збільшити виробництво маленької тушки і експорт на ринок країн Близького Сходу (вибірка зросла з 25% в першому кварталі 2020 роки ( 39%) до 56% в першому кварталі 2021 року) “, – повідомив агрохолдинг в звіті на Лондонській фондовій біржі в четвер.

МХП відзначає, що експорт в ЄС був відновлений в кінці березня після укладення угоди про зонування між Україною та ЄС, а всі виробничі потужності птахівництва агрохолдингу продовжували працювати на повну потужність.

Як вказується, незважаючи на обмеження, в першому кварталі 2021 року експорт курятини навіть дещо зріс – на 0,3%, до 82,26 тис тонн, в тому числі продажі в країни Близького Сходу – на 73% (головним чином завдяки збільшенню продажів в Саудівську Аравію). Зокрема, частка Близького Сходу в експортних продаж збільшилася до 54% ​​з 31% роком раніше, тоді як частка СНД знизилася до 23% з 28%, Африки – до 15% з 20%, ЄС – до 6% з 15%.

МХП уточнює, що експорт дрібної тушки в порівнянні з попереднім роком зріс більш ніж в 3,5 рази (до країн Близького Сходу), тоді як експорт філе знизився більш ніж в два рази через значне зменшення обсягів продажів в ЄС, де накопичені великі запаси на складах, а експорт курячої чверті впав на 25%.

У повідомленні наголошується, що середня ціна продажу курятини в першому кварталі цього року була на 1% нижче, ніж у першому кварталі минулого року, – $ 1,36 за кг (без ПДВ). При цьому в Україні вона зросла на 15% – до $ 1,48 за кг, тоді як на експорт – знизилася на 13%, до $ 1,26 за кг. Подорожчання продукції на внутрішньому ринку МХП пояснює зростанням цін на зерно і корми, а зниження цін на зовнішніх ринках – зміною продуктового міксу і географії експортних продажів.

“Наскільки нам відомо і на основі публічних даних, поточна експортна ціна на курячу чверть і філе почала відновлюватися на міжнародних ринках і вже з початку 2021 року зросла більш ніж на 20% в порівнянні з найнижчою базовою точкою”, – вказується в звіті.

Нагадаємо, що українська сільгосппродукція вийшла на ринок Малайзії у широкому масштабі.


Перегляди: 1
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: