НОВИНИ

McDonald’s змінює дизайн упаковок

18.02.2021 18:35
151220920_2432862423526841_6289527457299002094_o

Найбільша у світі мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s вперше за п’ять років змінить дизайн упаковок для бургерів, снеків і напоїв. Про це повідомила повідомила компанія Pearlfisher, яка розробила новий дизайн, пише agronews.ua.

Дизайнери вирішили відмовитися від великих написів на упаковках. Замість них з’являться графічні зображення. Наприклад, на упаковуванні філе-о-фіш (бургер з рибною котлетою) будуть зображені морські хвилі, чизбургера – довга жовта смужка, а всередині упаковки картоплі-фрі з’являться жовті смуги, що зображують картопляні шматочки.

Останній ребрендинг McDonald’s відбувся у 2016 році. До цього упаковка продукції фаст фуду змінювалася у 2013-му.

Нагадаємо, що Nestle починає випускати вегетаріанські бургери з «рослинним м’ясом».


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: