НОВИНИ

Для тваринників створять електронний кабінет

17.11.2019 11:09
selhozperepis

У 2020 році в Україні планують створити електронний кабінет для юридичного сектору суб’єктів господарювання, які займаються тваринництвом. Про це заявила т.в.о. голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко, передає УНН. 

«Питання стосовно електронних кабінетів. Створена ідея в тому, щоб функціонування всіх документів зводилося в одну систему, для того, щоб спростити питання проходження самої процедури видачі документів. Якщо сам суб’єкт господарювання зможе сам заповнювати інформаційні сторінки, наприклад, документи на експорт, на внутрішні документи — це зменшить час заповнення відповідних граф інспекторами Держпродспоживслужби», — розповіла Шевченко.

Також вона зазначила, що створення електронних кабінетів пришвидшить обробку документів.

По планах в 2020 році створення персональних кабінетів власників тварин, персональних кабінетів суб’єктів господарювання. Поки ми говоримо про юридичний сектор, поки не про фізичний сектор. Будь-який суб’єкт господарювання буде мати доступ до всієї інформації, до всіх баз даних в одному місці. Для прозорості, для аналізу своєї роботи, а також для пришвидшення та економії своїх коштів. Адже доцільно сформувати одну заявочку в одному кабінеті і відправити, щоб лікар ветеринарної медицини у відповідному органі вже знав, що такі вантажі планують відправлятися. Це дасть можливість набагато швидше і якісніше обробляти всі ветеринарні документи, — сказав директор Державного підприємства «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» Ігор Клименок.

Також директор зазначив, що в персональний кабінет буде стікатися інформація зі всіх джерел, які є, та будуть створені в майбутньому. Це інформація з Єдиного державного реєстру тварин, Єдиного державного реєстру ветеринарних документів, інспекційної системи і ветконтролю.

Вони будуть об’єднуватись в одну інформаційну систему, де суб’єкт господарювання може спокійно аналізувати дані, готувати запити. Відмови в видачі ветеринарних документів зведуться до нуля. Тому що при формуванні заявки система буде попереджати про необхідні документи, які мають бути в суб’єкта господарювання, щоб отримати дозвільний документ. Тобто, попередню версію дозвільного документу він зможе сформувати в себе в електронному кабінеті сам. І якщо є якісь помилки, він може виправити їх, не їздячи два-три рази до державного інспектора, — додав Клименок.


Перегляди: 1
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: