АГРОВІДЕО

АМАКО представляє широку лінійку автомобілів для бездоріжжя

30.04.2021 11:30
001_07042021-768x403-1


Компанія АМАКО – офіційний дилер IVECO та ASTRA в Україні нарощує обсяги постачання повнопривідних вантажівок. Відкриває лінійку повнопривідних автомобілів від компанії АМАКО модель IVECO Daily 4х4 з одинарною і подвійною кабінами. Такі машини продаються у нас вже не перший рік і заслужили високу оцінку у клієнтів. Одна з недавніх новацій – поява пневмоприводу для управління роздавальною коробкою. Включати знижені та підвищені передачі стало набагато легше, повідомляє agronews.ua. 

Далі представляємо більш вантажопідйомну модель IVECO EuroCargo 4х4. Ці машини продаються у нас в основному під побутівки, автовежі висотою до 35 м і вахтові автобуси з місткістю до 30 посадкових місць. Минулого року один клієнт замовив собі навіть самоскид з краном-маніпулятором. У 2021 році вже отримані замовлення на майже два десятки EuroCargo 4х4.

Найбільший повнопривідний IVECO – модель Trakker. Вони можуть бути з колісною формулою 4х4, 6х6 і навіть 8х8. Представлене шасі з колісною формулою 4×4, розраховане на повну масу 20 т, укомплектовано задньою пневмопідвіскою. За словами замовника, крім IVECO такого більше ніхто не робить. Машина оснащена 330-сильним двигуном стандарту Євро 6. Коробка передач – механічна, 16-ступінчаста, марки ZF. Є знижений і підвищений ряд. За доплату можна встановити і автоматизовану КП. Тут постійний повний привід, з блокуванням міжосьового і двох міжколісних диференціалів. Дорожній просвіт під переднім мостом – 370 мм, а під заднім – 310 мм. За кабіною встановлений надрамник з пневмопідйомником для роботи зі змінними кузовами типу BDF.

А зараз розповімо про сьогодення італійського богатиря – машини марки ASTRA. Представлений тягач моделі 66.41T має колісну формулу 6х6. Його особливість в тому, що він розрахований на технічно допустиму повну масу автопоїзда ні багато ні мало 104 т. Вантажівок з таким дорожнім просвітом (410 мм спереду і 330 мм ззаду) і двигуном Євро 5 в Україні більше ніхто не пропонує.

Тягач був поставлений в ДСНС із закупівлі через Prozzoro і призначений для роботи з мобільним пунктом управління операціями з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. З нюансів комплектації відзначимо наявність спальної кабіни з автономним обігрівачем (для техніки off-road зазвичай замовляють коротку, денну).

Передній ведучий міст на посиленій 5-листової ресорній підвісці встановлено від німецького виробника Kessler (опція). Він розрахований на навантаження в 9 т. Задній двовісний візок – 32 тонни. Між балансирами знаходиться додатковий підсилювач, який є стандартним оснащенням на всіх автомобілях ASTRA. Спереду і ззаду є стабілізатори. На всіх осях встановлені барабанні гальма.

Відмінною особливістю моделей ASTRA є їх надміцна рама – з висотою профілю 320 мм, шириною 90 мм і товщиною 10 мм. Важливо, що вона зроблена з цільного профілю. Відзначимо, що деякі виробники використовують подвійний профіль, який не настільки добре витримує навантаження на кручення. Крім того, на машинах ASTRA рама має однакову ширину по всій довжині, що також підвищує її міцність і зручність для забудовників кузовів.

“Повнопривідні автомобілі IVECO поставляються в Україну вже не перший рік і за весь час зарекомендували себе тільки з найкращого боку. Ці машини мають попит у державних підприємств, які експлуатують їх на реальному бездоріжжі – «Укргазвидобування», «Укрнафта», «Укренерго» та інші”, – Богдан Дорошенко, представник компанії АМАКО.

Вантажівки можуть бути адаптовані для різних типів шин – в такому випадку на задніх колесах встановлені двосхилі, що обумовлено великою допустимою повною масою як окремо тягача, так і автопоїзда в цілому.

Представлена ​​модель належати до серії HD9, т. з. Heavy Duty 9-го покоління. У виробничій програмі ASTRA є також і серія для екстраважких умов – HHD (Heavy Heavy Duty). І такі машини вже виходять за габарити по ширині та призначені для роботи поза дорогами загального користування – в кар’єрах, гірничодобувної промисловості та ін.

На тягачі для ДСНС встановлений перевірений часом і добре відомий у нас двигун IVECO Cursor 13 потужністю 410 к. с. – зі звичайною паливною системою «насос-форсунка», без Common Rail і без системи рециркуляції вихлопних газів (EGR). На ньому застосовується турбіна з фіксованою геометрією. Коробка передач – механічна, 16-ступінчаста, марки ZF. На замовлення можливий і повний «автомат» Allison. На цій машині роздавальна коробка безпосередньо марки IVECO – модель TC-2200, хоча, наприклад, на повнопривідні самоскиди часто йде «раздатка» від Steyr.

Відзначимо, що українські рятувальники вже мають досвід експлуатації автомобілів марки ASTRA. Три роки тому ДСНС придбала два тягачі колісної формули 6х4. Машини жодного разу не підвели – і заїжджали на сервіс тільки для проведення планових ТО.

“Компанія ASTRA розпочала свою діяльність з переобладнання військової техніки в цивільну, тому її продукція автоматично отримала солідний запас міцності. Сьогодні ASTRA випускає автомобілі для важких умов експлуатації, в тому числі для бездоріжжя. Фішкою ASTRA є наявність численних конфігурацій для задоволення специфічних вимог замовника”,- Олег Боднар, представник компанії АМАКО.

Читайте також: на виставці Агро-2020 компанія АМАКО представила цілий перелік комерційної техніки IVECO, який може задовольнити потреби будь-якого  аграрного підприємства України.

Нагадаємо, АМАКО розширює асортимент пропонованих спеціалізованих автомобілів. Нещодавно вона передала замовнику – дві автоцистерни для перевезення палива, які виготовлені на шасі IVECO Daily 72C150. Машини будуть працювати в мережі автозаправних комплексів WOG.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: