НОВИНИ

Відома вітчизняна ТМ покорила ринок США та Європи

10.11.2021 16:31
Preserved vegetables with mushrooms on an old tray.

Українська компанія «Стодола» урізноманітнила товарну пропозицію, і налаштовується завойовувати симпатії цільової аудиторії не лише вітчизняного ринку, а й закордонного. Прихильникам органічних соусів і маринадів з екзотичних овочевих плодів запропоновано кілька смачних новинок. Про це повідомляє seeds, пише agronews.ua.

З’явились оновлені томатні мікси та соуси з хріном, квашена капуста тривалого зберігання. Лінійка консервованих закусок з десяти найменувань фіналізована блюдом баланської кухні айвар – ікрою запечених перців та в’ялених томатів. Цю пекучу приправу рекомендовано виробником до гарнірів і м’ясних страв. Усі соуси розфасовані в слоїки вагою по 300 грамів, а кетчупи — у скляні пляшки по 250 г. З початку заснування підприємство зробило велику кількість експериментів і пробних варок. З сезон виготовляється близько 20 тисяч баночок різноманітних спецій та підливок.

Також розпочато експериментальне виробництво напоїв, які наступного року підуть у масове виробництво (соки, смузі, узвари), а також йде розробка снекових виробів та спеціальних соусів до них – діпів, які теж планується запустити наступного сезону, для чого вже зараз відбувається встановлення відповідного обладнання. Наразі вся продукція реалізується в українському ритейлі. Купують мережі Goodwine, Сільпо, Ашан, локальні мережі та невеликі магазини натуральних продуктів харчування. Але ведуться перемовини з імпортерами з Німеччини, з США і Близького Сходу щодо тестових поставок оновленого асортименту на ці ринки. Звісно, щоб відправити на експорт велику партію, треба вирощувати і консервувати продукцію у промислових масштабах. Тож, фермерське підприємство «Стодола» оцінює свої сили, бажання і можливості .
«Основним завданням компанії на даний момент є відпрацювання схеми постачання сировини органічної якості, особливо допоміжних складників – спецій, підсолоджувачів, ягід та фруктів, а також розробка рецептур, зважаючи на обмеження у використанні певних інгредієнтів у органічному виробництві. Органічний бізнес – перспективний в розрізі світового ринку, оскільки постійно росте. В Україні, на жаль, він росте надзвичайно повільно, тому є цікавим лише в довготривалій перспективі. Це поки що звичайні томатні соки різних кольорів. В роботі на наступний сезон – супердрінки в яких до томатної основи будуть додані овочі з високою енергетичною цінністю», – говорить засновник і директор компанії «Стодола» Ян Островський.

Нішова продукція як такого широкого попиту в Україні ще не має, бо про неї мало хто знає і мало хто її куштував. Відтак, ТМ «Стодола» намагається самостійно формувати на неї попит, експериментувати зі смаками і з рецептурою.

«Я прагну створити ідеальний продукт, смачний та екологічно чистий. Хочу, щоб він був якісним і всім доступним. Це філософія мого виробництва. Сподіваюсь, що невдовзі ми оптимізуємо всі процеси і зробимо це можливим як для українців, в першу чергу, так і для заморських споживачів», – впевнено наголошує Ян Островський.

Нагадаємо, що в Україні з’явились новітні гібриди соняшника.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: