Для цього до початку сезону виробникам потрібно вирішити кілька логістичних проблем. Української плодоовочевої асоціації (УПОА) під час торгової місії України на Близькому Сході вдалося встановити контакти практично з усіма найбільшими імпортерами плодоовочевої продукції регіону та укласти попередні домовленості про експорт яблук, ягід і інших видів фруктів і овочів. Про це повідомляє East Fruit.
Однак, якщо логістика з експорту яблука в цей регіон вже добре відпрацьована, то успішні поставки черешні і лохини неможливі без рішення логістичного ребуса. За словами Федора Рибалко, керівника УПОА, команда асоціації вже працює над цією проблемою і вже має цілий ряд можливих рішень, які в даний момент проходять тестування.
«Так як до початку сезону експорту черешні і ягід залишається не так багато часу, ми зараз зв’язуємося з транспортними компаніями і активно опрацьовуємо всі варіанти поставок ягід авіатранспортом, морськими контейнерами і автомобільним транспортом», — каже Федір Рибалко. «Поставки свіжої малини в цей регіон можливі виключно літаком. А ось лохину і черешню, щоб успішно конкурувати на цьому ринку, краще постачати або морським шляхом, або ж вантажними автомобілями, причому кожен з цих варіантів можливий, при певних умовах», — каже експерт.
До 2019 року Україна не експортувала комерційних обсягів свіжої ягоди на Близький Схід, однак УПОА прогнозує, що вже влітку цього року будуть здійснені перші великі поставки. А якщо логістична проблема буде успішно вирішена, то, з часом, цей ринок може стати для України хорошою альтернативної ринку Росії, оскільки він готовий платити більш високу ціну за свіжі лохину, малину та черешню.