“ПриватБанк” без сповіщення списав усі кошти з картки клієнта, вказавши в транзакціях причину – “оплата товару”. Про це обурений клієнт пише у відгуку на сайті “Мінфін“, пише agronews.ua.
Пізніше з’ясувалося, що гроші були списані в рахунок погашення колекторській компанії через приватного повідомника – без інформування клієнта, за нотаріальним написом.
“Судового рішення не було і без нього “ПриватБанк” за розпорядженням списав мої кошти з картки. Згідно статті 1071 ЦКУ примусове списання коштів з рахунків платників ініціюють стягувачі на підставі виконавчих документів, виданих судами.Тобто в інструкції чітко вказується, що примусове списання коштів можливе на підставі не будь-яких виконавчих документів, а тільки виданих судами”, – підкреслює клієнт.
У відповідь представник банку написав, що” Приват ” у своїй роботі керується виключно вимогами чинного законодавства та нормативно-правовими актами НБУ, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності.
“Якщо в банк надходить платіжна вимога від приватного виконавця – ми не можемо відмовити в списанні коштів з карткового рахунку”, – заявили в “ПриватБанку”.
Читайте також: Відбудеться безкоштовний вебінар щодо приватизацію державного та комунального майна