НОВИНИ

Озвучено алгоритм створення електронної трудової книжки

27.06.2022 15:03
244845

У пенсійному фонді розповіли, як створити електронну трудову книжку. Про це повідомляє Agravery.com, пише agronews.ua.

Відомості про трудову діяльність в електронній формі може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України: у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування; в оцифрованому вигляді – шляхом створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів. Подаються такі відомості з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.

Довідково Механізм подання роботодавцями і працівниками відомостей про трудову діяльність в електронній формі визначено Порядком подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 12 березня 2021 року № 11-1.

Читайте також: Озвучено головні зміни у земельних відносинах під час воєнного стану



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: