НОВИНИ

АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників

01.04.2020 08:32
FILE PHOTO: Shoppers browse the aisles in the Canary Wharf store of Waitrose in London


Моніторинг Антимонопольного комітету України постачальників великих торговельних мереж показує – коло цих постачальників постійно звужується. Це відбувається через те, що рітейл виставляє невиконувані для малого та середнього агробізнеса вимоги по відтермінуванню платежів, мінімальних партій та по термінах постачання товарів. Про це розповів голова Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексій Хмельницький, пише agronews.ua.

У результаті, кількість постачальників у мереживних магазинах досить незначна. І вони можуть, у випадку форс-мажорних обставин, значно підвищувати ціни.

Також АМКУ проводив дослідження українського ринку олій, яєць, овочів та курятини і з’ясував, що постачальники великих мереж на цих ринка – це експортноорієнтовані виробники. Ці підприємства націлені не на українського споживача, а на світового. І може скластися ситуація, коли виробники, щоб уникнути збитків внаслідок інфляції в Україні, будуть збільшувати експортну частку, а постачання на внутрішній ринок, навпаки, зменшуватимуть.

Тож АМКУ пропонує українським торговельним мережам, хоча б на період карантину, переглянути умови входу для бізнесу, щоб дати можливість постачати свій товар у великі мережі могли б і невеликі агропідприємства.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: