ТЕХНОЛОГІЇ

Як систематизувати продажі онлайн в аграрному бізнесі

16.04.2024 18:09

Зараз багато агробізнесів представлені онлайн. Вони працюють із соціальними мережами і часто мають сайти. Однак, продажі відбуваються досить хаотично, у багатьох випадках вони не систематизовані як бізнес-процес. Ми розповімо, що таке систематизація продажів, чому вона важлива і чим допоможе в цьому готовий інтернет-магазин

Що таке систематизація продажів і чому вона важлива

Коли можна сказати, що продажі онлайн у аграрному і будь-якому іншому бізнесі систематизовані? Є кілька ознак цього: 

  • У вас вибудований та чіткий механізм контакту з клієнтом, оформлення та виконання замовлень. Цей сценарій може включати кілька варіантів, але всі вони мають бути чітко вибудувані та зрозумілі. 
  • У вашого бізнесу є впорядкована клієнтська база з контактними даними та історією покупок. Ви знаєте, хто з клієнтів дає вам найбільший прибуток та які категорії товарів є найбільш рентабельними. 
  • У вас є повна і детальна аналітика стосовно того, які маркетингові канали є найбільш рентабельними, які групи товарів є найбільш рентабельними. 

Можна навести й інші риси систематизованої системи продажів у агробізнесі. Однак, ці є ключовими. Щоб оцінити ситуацію, подивіться на власний бізнес, та порівняйте його стан із цими трьома критеріями. 

Які вигоди дає систематизація продажів 

Очевидно, що будь-які дії та зміни в бізнесі потребують ресурсів. Тому логічно, що підприємці замислюються, які результати дадуть ці зміни. Отже, які вигоди систематизації онлайн-продажів: 

  • Бізнес загалом стає більш керованим та зрозумілим для власника. Він чіткіше бачить всі процеси, а значить, може їх вимірювати та впливати на них. 
  • З’являється більше можливостей для ефективної роботи з потенційними та активними клієнтами. Власник бізнесу бачить хто у нього купує, в яких кількостях та за якими цінами. А це дозволяє вносити корективи у стратегію маркетингу та продажів, цінову політику бізнесу тощо. 
  • Стає помітно і зрозуміло, які канали маркетингу та продажів працюють найкраще. З’являються можливість підрахувати витрати на кожен з каналів та отриманий результат. 
  • Зростає загальна ефективність управління фінансами та закупівлями в бізнесі. Це критично важливо в складні періоди, адже захищає вас від зайвих витрат.  

Погодьтесь, вигоди дуже серйозні. Тому, варто розглянути сам процес і зрозуміти, що для нього необхідно.

Що потрібно для систематизації продажів онлайн 

Відповідь можна розділити на кілька частин. Вам знадобляться ресурси, дії та інструментами. 

З ресурсами все більш-менш зрозуміло. Це час, гроші та знання. Дії це робота з впровадження інструментів та їх освоєння. А от інструменти для систематизації найскладніша частина. Поговоримо про них. Щоб систематизувати продажі онлайн, вам необхідні: 

  • Брендовий інтернет-магазин. Навколо нього будуватиметься вся система продажів, сюди спрямовуватиметься трафік, тут будуть презентовані всі товари із цінами та характеристиками. Тут же буде вказана контактна інформація. 
  • CRM система. Вона дасть можливість керувати замовленнями та швидко обробляти їх. Деякі CRM системи можуть мати також функціонал для управління фінансами та іншими ресурсами. В цих випадках вже йдеться про CRM + ERP системи. 
  • Інструменти аналітики. В більшості випадків це Google Analytics 4, але можуть бути й інші, більш специфічні інструменти, що доповнюють інформацію. 

Отже, ми бачимо, що в центрі системи продажів саме інтернет-магазин. Яку роль він відіграє? Чому він важливий? Про це і багато іншого у вебінарі, де спікером виступила співзасновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express Алла Петріченко. 

На завершення 

Керованість та системність бізнесу, ефективні онлайн-продажі можуть і мають стати одними з конкурентних переваг українських компаній на ринку. Використовуйте це для власного успіху та підтримки України! 


Перегляди: 20
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: