НОВИНИ

Вперше в історії впали продажі рослинного м’яса

21.09.2022 18:18
2088-vegan-burgers

Інфляція серйозно вдарила по сектору продажів м’яса на рослинній основі, який багато років був лідером інвесторів. Про це повідомляє видання Financial Times, пише agronews.ua.

Так, за даними дослідницької компанії Kantar, ще у 2020-2021 роках у Великій Британії рослинне м’ясо активно купували (продажі були в плюсі на 14% і 40% відповідно), то з січня по серпень 2022 року продажі зросли лише на 2,5%. Водночас у США рослинне м’ясо почало втрачати популярність ще минулого року, коли продажі впали на 0,5% (хоча 2020 продаж зріс на 46%). Тенденція спостерігається і у 2022 році — продажі впали на 0,4%.

Галузеві аналітики вважають, що споживачів лякає досить висока ціна на м’ясо на рослинній основі через інфляцію. Наприклад, у США 1 кг такого м’яса від компанії Beyond Meat, у червні, торгувався по $18,4, тоді як звичайний яловичий фарш — по $10,8. За словами старшого менеджера Spins Джеффа Крамптона, флексітаріанці (люди, що дотримуються рослинної дієти, але не виключають м’ясо повністю зі свого раціону) тепер гарненько замислюються, перш ніж купити рослинне м’ясо, що подорожчало.

Крім того, зійшла нанівець і первісна ейфорія на рослинне м’ясо серед споживачів. Виконавчий директор канадської м’ясної групи Maple Leaf Foods Майкл Маккейн визнав, що надії на радикальну зміну поведінки споживачів не матеріалізувалися. З цієї причини компанії навіть довелося в серпні 2022 скоротити розмір свого бізнесу з виробництва продуктів на рослинній основі на 25%, знизивши витрати на рекламу та просування.

Читайте також: Відбудеться безкоштовний вебінар щодо приватизацію державного та комунального майна.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: