ВАЖЛИВО

В Україні аграріїв застерігають від недобросовісних постачальників техніки

16.11.2021 18:21
original-1450951688

Чорний список ВАР поповнився ще одним підприємством – ТОВ “ФІНПРО ГРУП”. Про свій негативний досвід співпраці з ним повідомив учасник ВАР, компанія “ФОРТУНА”. Про повідомляє пресслужба ВАР, пише  agronews.ua.

Як стверджують на агропідприємстві, з «ФІНПРО ГРУП» вони уклали договір на поставку зерносушарки, за що сплатили в якості авансу повну вартість техніки — 13,4 млн грн. Згідно з договором, зерносушарку мали привезти на підприємство до 30 вересня цього року. Причому, на такому терміні наполягав сам постачальник: мовляв, це уже з усіма можливими затримками. 

Однак, до вказаної дати зерносушарку підприємство «ФОРТУНА» не отримало. Також ніхто не попередив підприємство про затримку. Більше того, як стверджує учасник ВАР, комунікація зі сторони з «ФІНПРО ГРУП» була недопустимою і не відповідала ані бізнес, ані етичним стандартам.+

«Лише після залучення до справи юристів та направлення письмової претензії, 9 листопада (із простроченням понад місяць) були поставлені пальники до зерносушарки. Тобто, ми розуміємо, що запуск зерносушарки може бути аж в грудні. Для агропідприємства це — катастрофічна ситуація, адже в період, коли у нас на 2 тис. га знаходиться кукурудза, підписані контракти на її відвантаження — кожен день на вагу золота. Ми несемо і збитки, і додаткові витрати», — розповідають на підприємстві. 

ВАР застерігає своїх учасників та інших агровиробників від співпраці з недобросовісними компаніями, та закликає бути обережними та уважними під час вибору постачальників.


Редакції Інформаційного агентства «АgroNews.ua» також висвітлює ситуацію очима другої  сторони – ТОВ «Фінпро Груп».

Директор ТОВ «Фінпро Груп» – В. М. Данченко:

“Так, ми підтверджуємо, що з запізненням поставили обладнання: зерносушарка приїхала на 3 дні пізніше вказаного у договорі строку, а пальники та вентилятори до зерносушарки – на 40 днів. Це склалося через світову кризу з постачанням компонентів і, на жаль, ніяк не залежало від ТОВ «Фінпро Груп».

Але навряд чи поставка раніше повністю вирішила б проблему ПАП «Фортуна» (мається на увазі кукурудза, яка ще стоїть в полі). Адже, навіть якби ми поставили зерносушарку у повній комплектації до 30 вересня та змонтували її до 30 жовтня, як записано в Договорі, то іншим підрядникам ПАП «Фортуна» ще необхідно змонтувати зернотранспортні маршрути подачі сирого зерна у сушарку і відвантаження сухого, автоматизацію комплесу та ін. А це ще щонайменше місяць роботи інших підрядників ПАП «Фортуна» після готовності зерносушарки. І що, у грудні почати сушити зерно?

З свого боку ми намагаємося скоротити втрачений час через затримки поставки виробниками вентиляторів та пальників і з випередженням графіку вже на 16 листопада встановили сушарку на об’єкті (див.фото).

Я, директор ТОВ «Фінпро Груп», зустрічався з керівництвом ПАП «Фортуна» для обговорення шляхів якомога швидшого завершення всіх робіт на об’єкті та запуску зерносушарки. На жаль, я так і не знайшов шляхів до конструктивного діалогу з замовником.

Мені дійсно шкода з цього приводу, але не все в цьому світі залежить від нас.

Шановні аграрії та члени ВАР! Якщо не хочете мати «катастрофічних проблем» як у ПАП «Фортуна», замовляйте зерносушарку та інше обладнання до неї завчасно, з таким розрахунком, щоб все було готове «під ключ» хоча б до вересня місяця! Адже те, що сталося у цьому році (суттєве підвищення цін на метали, затримки виробниками строків поставки, криза через коронавірус тощо), може статися і у наступному. Той, хто хоче вчасно запустити зерносушильний комплекс, замовляє обладнання з восени або взимку.”



Перегляди: 4
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: