У 2022 році, з початком широкомасштабної війни, відбулось значне падіння продажів органічної продукції на внутрішньому ринку. Загальний обсяг реалізації продукції у 2022 році зменшився до 6 280 тонн, проти 9 780 тонн у 2021 році (зменшення близько 34%). Про це повідомляє ОрганікІнфо, пише agronews.ua.
Проте, незалежно від обставин, оператори органічного виробництва з досвідом роботи на ринку продовжують працювати, навіть розширюючи асортимент, і сертифікують нові продукти. До органічного сектору долучаються нові виробники.
І вже в 2023 році ситуація почала покращуватись: спостерігалось певне пожвавлення на ринку органічної продукції, зростання продажів фреш групи та молочної продукції, а також продовжили з’являтись нові продукти. Про новинки повідомили одразу кілька операторів органічного ринку.
ТОВ «Дунайський аграрій» ще весною 2023 анонсував виробництво шоколаду та шоколадних цукерок з різними смаками ефірних трав, таких як лаванда, м’ята та гісоп, а також сушеної дині в чорному та молочному шоколаді. Варто зауважити, що цей оператор у 2022 році також вивів на ринок новий продукт – ефірні олії та сік фруктовий.
ТОВ «Органік Мілк» сертифікував солодкі глазуровані сирки з різними наповнювачами, а також згущене молоко, яке з’явилось у продажу на початку 2024 року.
ТОВ «ВЕСТ ВЕЙ» (ТМ UkrainianSpirit) у 2023 році сертифікував органічну горілку, очікуємо її появу на ринку.
Відновив свою діяльність у сфері органічного виробництва та сертифікацію на макаронні вироби ТОВ «Терлич».
А справжньою родзинкою минулого року стала продукція ТОВ «ФАБРИКА БІО ПРОДУКТІВ» (ТМ Bonner): тофу класичний пастеризований, молоко соєве, крем-фреш “smetana”, – одразу кілька органічних продуктів з рослинних інгредієнтів. Продукція компанії вже доступна в роздрібній мережі.