Через менші затрати в Україні на виробництво борошна — заробітна плата, електроенергія та інші складові — кінцевий продукт виходить на 40% дешевший за європейський. Про це розповів директор спілки «Борошномели України», голова правління «Укрхарчопром» Родіон Рибчинський під час бізнес-форуму «Українські бізнеси на міжнародних ринках», передає agronews.ua.
Попит на зернову продукцію та її експорт знизився, але наше борошно на сьогоднішній день повністю відповідає європейським стандартам, тому що 8/10 країн, в які ми експортуємо, — європейські. Ціна на українське борошно на 40% дешевша, аніж на європейське, тож багато компаній купували оптом саме в Україні, змішували зі своїм та продавали за локальною ціною, тим самим збагачуючись завдяки різниці, – вважає Родіон Рибчинський, директор спілки «Борошномели України», голова правління «Укрхарчопром».
За його словами, за минулий маркетинговий рік українські борошномели експортували 150 тис. т продукції, на наступний прогнозується 170 тис. т.
«Якщо орієнтуватися на вихід у Європу, то слід адаптовуватися під новітні технології, а наші промислові технології, на жаль, є радянськими. Наостанок додам, що бізнес має вимагати від влади конкретної допомоги, лише таким чином можна чогось досягти», — наголосив Родіон Рибчинський.