НОВИНИ

Географічний бренд «водка» стала власністю Норвегії

08.02.2020 12:39
vodka-2


Єврокомісія оголосила про ухвалення двох нових географічних індикаторів для товарів походженням з Норвегії, одному з яких було присвоєно найменування “водка”. Відповідне повідомлення оприлюднено на сайті Європейської комісії.

“Єврокомісія ухвалила додаток, який включає два нові географічні індикатори з Норвегії до реєстру Захищених географічних індикаторів (PGI). ‘Norsk Vodka’/‘Norwegian Vodka’ відома нейтральним ароматом та глибоким та чистим смаком, що робить її ідеальною для різноманітних коктейлів. Вона виробляється з картоплі або з зерна у три етапи – заварювання, дистиляція та пост-дистиляційна обробка, які мають відбуватися в межах Королівства Норвегія. Такий виробничий процес є продовженням традиції, започаткованої в Бергені у 1531 році”, – йдеться у повідомленні.

Інше географічне найменування закріплено також за традиційним “святковим” напоєм Norsk Akevitt’/‘Norwegian Aquavit (Аквавіт).



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: