НОВИНИ

Доброчесність бізнесу – міф чи реальність?

18.09.2020 16:02
https://agronews.ua/


Доброчесність бізнесу – міф чи реальність? Відповідь на це питання шукали учасники першої сесії V Міжнародного Комплаєнс Форуму, який пройшов 16 вересня у Києві. Організатором форуму виступила «Юридична практика» за підтримки UNIC – Всеукраїнської мережі доброчесності і комплаєнсу. Про це повідомляє пресслужба Асоціації «М’ясної галузі», пише agronews.ua.

У дискусії взяли участь Сергій Деркач, керівник департаменту запобігання та виявлення корупції Національного агентства з питань запобігання корупції (НАПКА), Тетяна Коротка, заступник бізнес-омбудсмена в Україні, Антоніна Прудко, глава Секретаріату UNIC, Микола Бабенко, голова правління СОК «КоФармінг Україна», Марина Вощілко, член наглядової ради ПАТ «Глобус Банк», і Олександр Ганжа, комплаєнс-менеджер Dr. Reddy’s Laboratories (СНД і Румунія).

Про практичні нюанси комплаєнсу, як інструменту отримання конкурентної переваги учасникам форуму на прикладі м’ясної галузі розповів Микола Бабенко, який ще очолює Асоціацію «М’ясної галузі».

“Профілактика завжди краще ніж лікування. Комплаєнс та доброчесність дозволяють не допустити проблем, через які з часом може з’явитися тиск на бізнес, і надають можливість інтегруватися у глобальний ринок, стати конкурентоздатним в умовах глобалізації. Головним є те, що недотримання високих стандартів ведення бізнесу дорого обходиться і виробникам, і переробникам, і споживачам”, – коментує він.

Він додав, що багато говориться про масові закриття свинокомплексів в Україні, а тепер ще і молочних ферм. Ціни на молоко і м’ясо в Україні – одні з найвищих в світі. Високі ціни обумовлюють скорочення внутрішнього споживання м’яса і молока (вполовину до середніх показників по Європейському регіону), зростання імпорту, унеможливлення експорту і подальший спад національного виробництва.

Основною причиною скорочення виробництва і високих цін є перевитрати, зловживання та корупція у тваринництві, прямими наслідками яких стала завищена і абсолютно неконкурентна собівартість м’ясної і молочної продукції.

Висока собівартість у тваринництві закладається далі по ланцюгу у ціни переробної галузі. Так українські продукти стають неконкурентоздатними і програють імпорту. Потужний, традиційний сектор економіки згортається замість того, щоб стати драйвером розвитку України, залучення інвестицій і покращення зовнішньоторгівельного балансу, розвитку сільських територій.

Тому, за словами Миколи Бабенка, дотримання стандартів доброчесності і прозорості є основою ведення бізнесу.

Кооператив КоФармінг Україна і учасники Асоціації «М’ясної галузі» працюють над тим, щоб застарілі моделі виробництва і непрозорі способи прийняття рішень в українському тваринництві пішли в минуле, поступившись найкращим світовим стандартам ефективності, контрольованості та автоматизації.

“Переробні підприємства мають компетенції і ресурси для подвоєння, потроєння виробництва м’яса, виходу на зовнішні ринки та інтеграції у глобальний ринок. Українська м’ясна галузь зможе показати, що бути доброчесним у бізнесі вигідно”,- резюмує Бабенко.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: