НОВИНИ

Іспанські можливості для українського бізнесу – летимо на світові бізнес-події

31.08.2016 11:37

Сонце, море та мистецькі і ділові події в одному місті. Все це життєрадісна культурна та бізнесова Іспанія. Лідер з виробництва оливкової олії в світі, гастрономічна Мекка та країна масштабних агровиставок, на які з’їжджаються підприємці з усього світу для розширення присутності на європейському ринку та створення нових ділових альянсів.

Експортно-імпортний сектор економіки Іспанії за підсумками 2015 року показав кращі результати за останні 45 років – про це свідчать статистичні дані, опубліковані Міністерством економіки країни. У 2016 році за даними Мінсільгоспу країни, Іспанія збільшила імпорт зернових культур в країну. Так в період з січня по квітень 2016 р він склав 5,27 млн. тонн, що на 30% вище показника за аналогічний період роком раніше. Причиною зростання закупівель послужило скорочення обсягів виробництва даної продукції в країні. Зокрема, обсяг імпорту пшениці в звітний період зріс на 88% і склав 2,22 млн. тонн, кукурудзи – на 3%, до 2,54 млн. Тонн, ячменю – практично в 3,5 рази, до 0,35 млн . тонн. До речі, основним постачальником зернових в Іспанію у звітній період стала Україна з показником 1,82 млн. тонн. Також великі поставки зерна здійснювалися з Франції – 1,33 млн. тонн, Великобританії – 0,72 млн. тонн і Румунії – 0,26 млн. тонн.

Плануйте завчасно участь у міжнародних бізнес-подіях

Хто не бере участь у міжнародних виставках та  профільних подіях, того нема на ринку. Цей вислів можна вважати справедливим, адже сьогодні виставки набувають абсолютно особливого статусу, що обумовлений нинішньою економічною ситуацією. Вони дають чітке уявлення, хто з компаній залишився «на плаву», а хто пішов з ринку, які ніши звільнилися, і як слід планувати свою тактику і стратегію в нових реаліях.У України поки ще не так багато успіхів, як хотілося б, але сільське господарство – наша сильна сторона.

Якщо Вас цікавлять такі товари як продукти харчування й напої, тара та упаковка, а також контакти у сфері агро, питання сертифікації тощо то пропонуємо полетіти восени на міжнародні виставки у Іспанії, такі як FRUIT ATTRACTION, RESTALIMED та Firatast. Кожна з них надає можливості заявити про себе як про успішну компанію, дізнатися більше про клієнтів і їх очікування, вивчити ринок і конкуренцію на ньому та створити і розширити базу контактів на перспективу. Так, RESTALIMED відбудеться з 28 по 30 вересеня 2016 року в місті Валенсія у виставковому центрі Feria Valencia.А масштабна виставка FRUIT ATTRACTION пройде з 24 по 26 жовтня у Мадриді. Firatast відбудеться з 29-го листопада по 2 грудня в місті Жирона у виставковому центрі Palau de Fires de Girona.

Ділові контакти агропідприємців з України  і іспанського бізнесу об’ємні і різноманітні. Все більше українців шукає надійних партнерів серед іспанських виробників та покупців різних товарів. Враховуючи це, авіакомпаніїAIR FRANCE KLM пропонують підприємцям ексклюзивні умови для перельоту у сонячну Іспанію і не тільки. При реєстрації компанії за корпоративною програмою лояльності BlueBiz в якості подарунка від авіакомпаній на рахунок клієнта відбувається зарахування спеціальних 100 балів, так званих Blue Credit, рівних за номіналом 100 доларам США.При цьому, паралельно з балами за програмою BlueBiz, зараховуються милі за індивідуальною програмою лояльності для часто літаючих пасажирів Flying Blue.

Думаючи про майбутні вдалі контракти чи, навпаки, відпочиваючи перед важливою діловою зустріччю з бізнес-партнерами, крила літаків AirFrance KLM домчать вас до нових успіхів, ефективних контактів та подальшого розвитку!

Тож, плануйте завчасно участь у міжнародних бізнес-подіях, літайте  комфортно і заощаджуйте бюджет Вашої компанії разом з програмою лояльності AIR FRANCE KLM! Авіакомпанії пропонують  миттєву економію бюджету на подорожі в Іспанію у таких напрямках, як Малага, Аліканте, Барселона, Жирона, Ібіца, Мадрид, Пальма де Майорка, Севілія, Тенеріфе, Віго та Валенсія.


Перегляди: 2
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: