ВАЖЛИВО

Аграрний кейс про «Агропросперіс» опубліковано провідною світовою бізнес-школа INSEAD

16.12.2021 15:02
News 07.12_Agroprosperis

Аграрний кейс найбільшого виробника і експортера сільськогосподарських культур Чорноморського регіону “Агропросперіс”  17 листопада 2021 опубліковано  провідною світовою бізнес-школа INSEAD,  яка очолює рейтинг найкращих бізнес-шкіл світу 2021 року за версією The Financial Times. Про це повідомляє пресслужба компанії, пише agronews.ua.

Бізнес-кейс «Агропросперіс» називається «Зміна організаційної культури для залучення працівників». Кейс присвячено вирішенню завдання трансформувати корпоративну культуру агровиробництва для підвищення її ефективності.  Це третій кейс про український бізнес в історії INSEAD Publishing, в онлайн-бібліотеці,  якого зібрано понад 2300 навчальних ситуацій з усього світу

«Як змінити ставлення керівництва та працівників Агропросперис-заводів до бізнесу, як до власного?» Таке запитання поставили перед собою Міхаель Бертрам, голова NCH в Україні, та невелика команда топ-менеджерів. На складному шляху до відповідей довелося долати спадщину радянських часів, недовіру та скептичне ставлення працівників. Описано шлях від простої бонусної системи за результатами діяльності до партнерської програми та франшизної моделі, посилених ІТ-інструментами та широким навчанням.

 «Успіх у бізнесі потребує корпоративної культури, яка мотивує людей виконувати свою роботу. Цей принцип є вирішальним для побудови ефективної роботи корпоративної культури скрізь та у всіх галузях. Як показує наш приклад, агробізнес не є винятком»,- повідомив Міхаель Бертрам.

Авторами кейсу виступили професор підприємництва INSEAD Станіслав Шекшня, а також Юлія та Олексій Порошенко, які здобули ступені MBA INSEAD, від команди Agrohub.

 «Ми проводимо Agrohub Benchmarking з 2018 року та «Агропросперіс» стабільно показує топові результати. Один із секретів успіху — це унікальна культура підприємництва, яку компанія змогла розвинути, і завдяки якій підвищилася залученість працівників і, відповідно, результати. Ми раді, що компанія поділилася своїм досвідом і світові бізнес-лідери зможуть запозичити ці найкращі практики», – коментує Юлія Порошенко, співзасновниця Agrohub.

Навчальною метою кейсу є ілюстрація прямого зв’язку та впливу корпоративної культури на бізнес-результат; демонстрація основних бар’єрів для зміни культури та шляхів їх подолання; обговорення ролі мотиваційних виплат у процесі зміни культури, а також пов’язаних з ними обмежень; надання учасникам можливості створити мотиваційну систему у певному контексті.

 «У цьому кейсі описано унікальний випадок для аграрного бізнесу, коли високий рівень довіри між компанією та працівниками, ставлення до них як до партнерів та прийняття якісних рішень на основі даних призводить до стабільних високих повернень на вкладений капітал»,- розповідає Олексій Порошенко, співзасновник Agrohub.

Метод аналізу конкретних ситуацій (кейсів) з практики різних компаній світу є основним елементом навчання в INSEAD. Кейси, створені професорами INSEAD, є другими за частотою використання бізнес-школами та університетами світу після кейсів Гарвардської школи бізнесу.


Для довідки: «Агропросперіс» – найбільший виробник і експортер сільськогосподарських культур Чорноморського регіону. Компанія фінансує і поставляє на експорт понад 3 млн. тонн зерна щорічно. Вперше на українському ринку «Агропросперіс» відкриває національному виробнику зерна доступ на світові ринки. Компанія надаємо повний комплекс товарів і послуг з вирощування зерна експортної якості, фінансування та експертного супроводу його виробництва, зберігання та продажу врожаїв на світові ринки.



Перегляди: 2
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: