Польська PKP LHS відмінила конвенції на перевезення зернових вантажів з України в неспеціалізованих вагонах (цементовозах, мінераловозах та піввагонах). Про це йдеться в листі компанії на адресу АТ «Укрзалізниця», повідомляє Rail.insider, пише agronews.ua.
«ТОВ ПКП ЛХС інформує про відміну конвенції №22 від 02.11.2022 року, що стосується ГНВ 10, ГНВ 12, ГНВ 14 (коди згідно з гармонізованою номенклатурою вантажів) у харчових цілях у вагонах-цементовозах (93), мінераловозах (92), піввагонах (60) із призначенням до всіх станцій», — ідеться в листі.
Як уточнюється, вказані зміни набувають чинності з моменту отримання, тобто з 18 листопада.
Водночас заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов зазначив, що ці вантажі не призначені для харчування людей. Зерно можна експортувати після проставлення відповідної відмітки в документах.
«ТМ Софт розробив відмітку 232, якою помічається зерно не для харчових цілей. Претензій до прийому такого зерна немає. Тож закликаю тих відправників, що відправили до 15 листопада зерно не для харчових цілей у бік LHS, зверніться на станцію відправлення, дайте телеграму на Ізов, щоб у ваш провізний документ внесли цю відмітку. Це дозволить передати вагони зараз на LHS. На сьогодні понад 500 вагонів заблоковані. Чекали рішення. Воно знайдене», — уточнив Валерій Ткачов.
Також він зауважив, що рішення стосовно пропуску продовольчого зерна ще обговорюється.