НОВИНИ

Українські виробники платять мільйони, щоб їх товар потрапив на полиці

28.10.2018 13:24
  • За останні роки асортимент в торгових мережах значно знизився. Це говорить і про зменшення купівельної спроможності населення, і про те, що мережі залишають на своїх полицях лише ті товари, які користуються попитом. А от фермерам, особливо невеликим, важко порозумітися з рітейлом. Про це в ефірі AgroFM розповів голова Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко, пише Аgroday.

    Зайти до торговельної мережі є великою проблемою. І не лише через те, що виробнику доведеться сплатити за кожну позицію свого продукту (у 99% випадків).

    Ця сума може сягати 1 млн грн, а іноді й більше. Треба також забезпечити стабільні поставки – в кількості і якості, яка потрібна торговельній мережі.

    Дорошенко розповідає, що найдорожче завести в супермаркет ті продукти, за які йде висока конкуренція на полицях. Наприклад, охолоджені напої. Їх виробники можуть заплатити і 10 млн грн, аби більш нікого не пускати на ці полиці.

    По тій же картоплі ситуація інакша — тут явно не йде мова про мільйони гривень, говорить він. Інколи сам супермаркет зацікавлений в поставці певного товару, а пропозиції немає. Тоді вони можуть запропонувати найвигідніші умови: або ви не платите за доступ на полицю, або термін повернення грошей за поставлений товар буде значно меншим.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: