Зубожіння населення посилило конкуренцію на олійному ринку України

15.10.2018 12:07
  • Головними чинниками зростання конкуренції серед виробників соняшникової олії як в Україні, так і у всьому світі, експерт називає падіння рівня реальних доходів населення. Як наслідок знижується платоспроможний попит споживача готової соняшникової олії, і компанії, що виробляють її, починають боротися за платоспроможного покупця.

    Серед інших причин загострення на цьому ринку — низький курс євро по відношенню до долара США і запуск нових потужностей з рафінування і бутелювання готової продукції на традиційних ринках, що купують українську продукцію олійного сегмента, вважає експерт.

    До того ж Україною гостро конкурує Росія. Цьому сприяє триваюча девальвація рубля. Вона робить продукцію олійного сегмента російського походження більш конкурентною за ціною, ніж українського.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: