Фастфуди пересаджують українців на нетрадиційний хліб

06.10.2018 12:00
  • Українцям уже припали до смаку популярні в ЄС та США маффіни та донати, що виражається у швидкому зростанні попиту на них. Сегмент донатів ще менш заповнений, ніж сегмент мафінів, але точок, де можна придбати ці американські круглі пончики, стає все більше. 

    Аналітики зазначають, що маффіни прийшли на вітчизняний ринок раніше донатів і зараз більш поширені. Для підтримки купівельного інтересу до цього продукту виробники все частіше урізноманітнюють асортимент за рахунок використання смакових добавок. 

    Ще одним зростаючим сегментом на ринку є виробництво булочок для хот-догів та чіабатта.

    Драйвером цього зростання став розвиток галузей громадського харчування, фаст-фуду, ресторанно-готельного бізнесу.

    Окрім того, тенденцією останніх років стало збільшення на ринку вітчизняного тіста та тістосумішей. Якщо раніше частка імпортної продукції перевищувала 23%, то зараз становить лише 15%.

    При цьому багато українців не проти самі випікати хліб. Але не витрачаючи час на найбільш трудомістку операцію – приготування тіста. Тому замороженого продукту на ринку також більшає.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: