В Україні з’явилося вдвічі більше «паленого» алкоголю

27.09.2018 11:35
  • Як наголошується в повідомленні, правовласнику легше довести факт порушення прав інтелектуальної власності та неправомірність використання його товарного знака, якщо продукт відрізняється від оригіналу однією або декількома буквами.

    Також є інші «фокуси». Продукти мають образ оригінального товару, тобто «плагіатори» використовують подібний шрифт, колір, проте придумують не ідентичні, а співзвучне назву. Наприклад, на етикетці замість шампанського або віскі вказують, що це – напій. Це роблять для того, щоб людина придбала товар, роблячи ставку на впізнаваність оригінального бренду.

    Існує проблема і з присвоєнням назв напоїв з контрольованими найменуванням і походженням, що перебувають у власності відомих консорціумів, наприклад, Асті або Просеко.

    Покупцям радять пам’ятати, що схожість ззовні не гарантує схожість за смаком.До слова, поява підробок на ринку стимулює зростання цін на алкоголь, що робить оригінальний товар все менш доступним для споживачів.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: