Експортні поставки олії зриваються через дефіцит рухомого складу

11.09.2018 09:52
  • Виробники заявляють, що нестача вагонного парку спричиняє подорожчання собівартості перевезення олійних вантажів і втрату десятків тисяч доларів через скасування домовленостей про експорт.

    Зазначається, що підприємства змушені використовувати приватні орендовані вагони, ринкова вартість яких зросла до 1200-1500 гривень за добу. Відтак собівартість перевезення зросла на 40-50%.

    Зокрема, в «Укроліяпром» стверджують, що при перевезенні шроту в вагонах приватного парку до Білорусі та Польщі продукція простоює 10 днів в «залишених потягах», відтак товар псується, пошкоджується і його направляють на реекспорт.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: