Експорт українського морозива до ЄС ділять між собою три компанії

17.08.2018 12:15
  • Серед експортерів — «Рудь», «Лімо» та «Ласунка». Вже наступного літа очікується вихід і інших виробників. Зокрема, такими планами ділилися «Хладопром», «Ласка».

    Виробники говорять, що ключовою проблемою при виході на ринок ЄС є сировина. Українські компанії, що вже продають туди морозиво, зазвичай виготовляють його з молока, а не молочного порошку. При цьому європейські стандарти дуже прискіпливі. Молоко має бути якісним, купувати його у «бабусь» не вийде.

    Тобто лишається або інвестувати у власне молочне виробництво, або таки переходити на виготовлення морозива з порошку, як це роблять у багатьох європейських країнах.

    Також існує питання різниці смакових вподобань українців та жителів Євросоюзу. Іван Разенков, директор із продажів «Львівського хладокомбінату» («Лімо») розповідає, що першими покупцями морозива в ЄС у них були наші співгромадяни, що там проживають. Вони просто шукали «рідного» смаку.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: