В Україні суттєво підвищився продаж снеків

02.08.2018 11:44
  • Зростання категорії залишився майже на тому ж рівні, що і рік тому (6,1%). У той же час темпи зростання продажів в грошовому вираженні зросли: з квітня 2017 по березень 2018 року – на 24,7%, роком раніше – на 14,3%.

    Таким чином, темп інфляції виріс з 8,2% до 17,9%.

    «Зростання категорії снеків говорить про позитивному тренді росту ринку в цілому. Снеки – продукція не першої необхідності і зростаючий тренд в цій категорії показує, що споживачі готові і можуть витратити на задоволення, а не задовольнятися найнеобхіднішим. Хорошим показником є ​​те, що тренд на здорове харчування відкриває можливості і для снекових категорій в тому числі. Компаніям відкривається перспектива для інновацій навколо категорії нездорового харчування і можливість подумати, як перетворити її в здорову. Як? Слухати споживача і думати, як стати для нього помічником в його здоровий спосіб життя », – коментує Ростислав Степанчук, керівник групи по роботі з виробниками продуктового і непродуктового ринків в Nielsen Україна. 

    Серед каналів продажів найбільшу частку в продажах мають гіпермаркети і супермаркети – 50,2% в грошовому та 53,6% у натуральному вираженні. За ними слідують магазини традиційного формату – 28,4% в грошовому та 26% в натуральному вираженні, мінімаркети (15,1% і 14,7% відповідно) і кіоски / павільйони (6,3% і 5,7% відповідно).

    Найбільш помітне зростання продажів снеків відзначається в гіпермаркетах і супермаркетах: 17,3% в натуральному і 36,8% в грошовому вираженні. Мінімаркети також показують високий ріст продажів – 10,3% і 31,2% в натуральному і грошовому вираженні відповідно.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: