Українці надають перевагу рафінованій олії

21.07.2018 08:00
  •  

    Якщо говорити про внутрішній ринок соняшникової олії, то українці більше надають перевагу його рафінованому різновиду. Однак поширення ідей здорового харчування впливає і на цей ринок. Так, в минулому році частка виробництва нерафінованої олії зросла на 2,5%.

    При виборі конкретної марки масла, наші співвітчизники звертають увагу перш за все на його ціну, потім на популярність торгової марки і зовнішній вигляд. Список найпопулярних марок масла в останні роки не змінюється. Це Олейна від компанії Bunge, а також Щедрий Дар, Стожар і Чумак, що належать Кернел. У маркетингових стратегіях виробників в період інфляції і невисокої купівельної спроможності населення застосовуються різні, часто різноспрямовані підходи. Такі як зменшення обсягу масла в пляшці при стабільній ціні, або навпаки, збереження обсягу і деяке підвищення ціни з залученням уваги споживачів до факту своєї чесності.

    В цілому ж ринок соняшникової олії в Україні досить сильно консолідований. Половину його обсягу забезпечують п’ять найбільших учасників. Дана галузь має хороші перспективи для подальшого розвитку, так як попит на олію на світовому ринку зростає разом зі збільшенням населення. Еволюція виробництва соняшникової олії в нашій країні буде відбуватися шляхом вдосконалення технологій вирощування соняшнику, інших олійних і їх переробки. 

    За матеріалами: Pro-Consulting 

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: