Як австрійський маркетолог став українським фермером | AgroNews
        
        
        
        
        
        
              
              
        

        
        
        
        
      
        
              

        
        
    
    
        
        

Як австрійський маркетолог став українським фермером

80_main_1.jpeg

На початку 2000-х австрієць Томас Бруннер приїхав в Україну в якості маркетолога українського офісу німецької хімічної компанії Henkel. Кар'єра йшла вгору. Через 5 років фірма запропонувала фахівця посаду вище, а це означало повернення до Європи.

Але Бруннер вирішив залишитися на українській землі і робити самостійний проект. Він зробив ставку на сільськогосподарський бізнес.

Тоді фахівцю запропонували купити спорожніле агрогосподарство в селі Тимошівка в Черкаській області. Бізнесмен погодився. Підприємство, створене європейцем на українській землі, спочатку зробило ставку на рослинництво, через пару років основним бізнесом стало свинарство.

Секрет черкаської свиноферми дуже простий - тут вирощують свиней без будь-яких антибіотиків. Сміливе рішення вимагає великих витрат, втім, результат того вартий. Втілювати в життя цей ризиковий бізнес-план почали з 150 свиноматок. Тепер їх тут 500. і майже 5 тис. поросят.

Бруннер завіз маточне поголів'я з Австрії і запросив консультанта з Німеччини, який підказав особливий підхід до вирощування поросят. Фермер каже, що його підприємство і зараз є членом австрійської свинарській асоціації, а свиноматок постійно перевіряють і подають аналітичні дані.

За останні 8 років в новаторську свиноферму вже інвестували близько $ 3 млн. Але на цьому Томас зупинятися не збирається. У планах - власна бійня за європейськими стандартами і мережа магазинів по Україні.

За матеріалами: ubr.ua

 

 

 

 

Додати коментар
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.