Європейський досвід: сільське господарство по-баварськи  Скасування відшкодування ПДВ при експорті олійних: аргументи прибічників Від сировинної України до інноваційної  Чи будемо з врожаєм: як затяжна зима вплинула на посівну 2018  Чорніше чорного: найдорожча курка несе чорні яйця  Європейський досвід: сільське господарство по-баварськи  Монополія на ринку азотних добрив призводить до значних втрат аграріїв Вільна ніша – як заробити на вирощуванні ожини   Українські аграрії використовуватимуть передові технології захисту рослин  7 лайфхаків, як вберегтися від аграрного рейдерства  Чи бути українському равлику в шоколаді? Добре там, де нас немає, або історія успіху оливкового бізнесу Чи не ворог держава українському фермерові?  Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

Географічне зазначення продукції просуває товар на ринку, краще реклами

syryf.jpg

Використання географічних зазначень (ГЗ) для продукції дозволяє виробникові отримати на 20-50% більше прибутків.

Про це розповіла Лідія Єршихіна з проекту ЄС «Географічні зазначення в Україні».

Є два випадки, коли виробники вирішують зареєструвати ГЗ: для захисту або для більш активного просування свого товару. 

«В Україні агровиробникам логічно використовувати географічні зазначення для просування продукту», – вважає вона. 

Сири, молочна продукція, риба, мед, вино, фрукти та інші продукти можуть стати об’єктом ГЗ.

Важливо підкреслити, що продукт має зв'язок із певною географічною територією. Як саме місце виробництва пов’язано з якістю товару, треба обґрунтувати в специфікації, зазначила Лідія Єршихіна.

Ініціатива щодо реєстрації ГЗ має йти від виробників, це добровільна справа. Заяву на реєстрацію необхідно подавати через профільну асоціацію.

Чинники, які спонукають до реєстрації ГЗ для продукту:

–  затвердити якість і унікальність українського товару;

– зберегти традиції;

– отримати довіру українського споживача;

– підвищити конкурентоздатність;

– здобути визнання на міжнародному ринку;

– збільшити прибутки;

– підвищити туристичну привабливість регіону.

Важливим принципом ГЗ є простежуваність.

«Географічне зазначення реєструється безстроково і не вимагає перереєстрації, – наголосила Лідія Єршихіна. – В Євросоюзі його також не потрібно перереєстровувати в разі, якщо вже є національна реєстрація».

На відміну від торгової марки, ГЗ є об’єктивним і стабільним, додала експерт.

За матеріалами: AgroTimes

Додати коментар
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.