Український молочний індекс продовжує зростати | AgroNews
        
        
        
        
        
        
              
              
        
        
        
        
      
        
              

        
        
    
    
        
        

Український молочний індекс продовжує зростати

59_08.jpeg

Український молочний індекс (УМІ) продовжує зростати. У листопаді зростання склало 5,2%.

Про це повідомив економіст інвестиційного відділу FАО Андрій Ярмак на своїй сторінці у Facebook.

«УМІ, незважаючи на те, що ми йому пророкували не дуже оптимістичну долю в листопаді, не тільки не впав, а ще й зріс більше, ніж в жовтні», — зауважив Ярмак.

Зростання склало відразу 5,2%, в той час як в середньому за попередні шість сезонів воно не перевищувало 2,5%.

«Зростання було забезпечено, переважно, завдяки підвищенню середніх закупівельних цін на молоко на 4,1% та зниженню цін на кормовий мікс на 1,1% завдяки здешевленню соняшникового шроту», — уточнив аналітик ФАО.

За його словами, за 11 місяців 2017 року виробники молока збільшили прибутки на 35,2%. І цей період для них був найприбутковішим за останні три сезони. Прибуток виробників також був на 10% вищим, ніж в середньому за попередні п’ять років за співставний період. Отже, вихід з кризи продовжується.

«А переробка і далі стає менш прибутковою. Світові індекси вниз, сировина вгору — маємо додаткові мінуси. Але приємно, що ми вже починаємо освоювати власну пряму переробку фермерами, через кооперативи. Так, зараз це мізерні об'єми, але якщо реалізується наш амбітний план, то вже наступного року все може досить відчутно змінитися», — зауважив Ярмак.

Крім того, за словами експерта, попередній досвід говорить про те, що в грудні, як правило, УМІ зростає на 2−4%.

«Минулого року була аномалія — зростання УМІ в грудні становило 12,5%. Точно можна сказали лише одне — професійні виробники молока можуть сміливо готуватися до свят, та записувати цей рік собі в актив. Адже вони зароблять, приблизно, на третину більше, ніж рік тому. Ті ж, хто додав в продуктивності та ефективності, а таких дуже багато, зможуть говорити про збільшення прибутку навіть на 40% за рік», — підсумував Ярмак.

За матеріалами: milkua.info

Додати коментар
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.