Рейдери атакують навіть таких велетнів, як Bunge | AgroNews
        
        
        
        
        
        
              
              
        
        
        
        
      
        
              

        
        
    
    
        
        

Рейдери атакують навіть таких велетнів, як Bunge

166.jpg

Навіть Bunge, один з провідних світових трейдерів сільгосппродукції, компанія з 200-річною історією, в Україні теж потерпає від рейдерських атак.

«Наш елеватор у Вінницькій області став об’єктом рейдерського захоплення, яке вдалося відбити завдяки антирейдерській комісії при Міністерстві юстиції. Ми досить ефективно повернули зерно законному власнику», — розповіла Ольга Копєйка, головний радник з юридичних питань і зв’язків з державними органами компанії Bunge на круглому столі «Агробізнес в Україні: Велика гра».

Ще один негативний приклад – взаємодія з державною фіскальною службою. «Цього року в Bunge проводили податкову перевірку, за наслідками якої було велике нарахування. Ситуація ще не вирішена, проте в процесі адміністративного оскарження до податкових органів вищого рівня нам вдалося скасувати велику суму нарахувань. Тож навіть цей негативний приклад є зразком ефективної взаємодії бізнесу і влади. Влада ґрунтовно вивчила питання і виправила помилки», — продовжила Ольга Копєйка.

Вона додала, що з точки зору інвестицій український ринок може бути цікавим завдяки відносно  дешевій логістиці, трьом глибоководним портам (Південний, Чорноморськ та Одеса) та дешевій перевалці зернових вантажів. Близькість до основних країн збуту — це ще одна перевага нашої країни. Третій фактор привабливості для потенційних інвесторів — висока урожайність у порівнянні з Латинською Америкою чи Росією. «Принаймні по основних культурах — кукурудзі та пшениці. Ще один фактор — досить дешева робоча сила, принаймні поки що», — зазначила О. Копєйка.

Перепонами для інвестицій вона назвала дорогий фінансовий ресурс та високий рівень корупції.

Втім, попри це за час роботи в Україні компанія Bunge побудувала власний зерновий термінал, що розшило експортні потужності України на 3 млн т вантажів на рік. У 2016 році був введений в експлуатацію виробничо-перевантажувальний комплекс та олійно-екстракційний завод.

“Весь період діяльності компанії в Україні — це історія успіху. Протягом цього часу ми лише збільшували свої вкладення у вітчизняну економіку, попри ризики та кризи. Найяскравіший приклад позитивної взаємодії з державою є реалізація двох інвестиційних проектів в Миколаївському морському порту, розмір вкладень склав $280 млн”, — додала юрист.

За матеріалами: Пропозиція

Додати коментар
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.