Завойовуючи ніші: особливості виробництва та маркетингу жимолості в Україні  | AgroNews
        
        
        
        
        
        
              
              
        
        
        
        
      
        
              

        
        
    
    
        
        

Завойовуючи ніші: особливості виробництва та маркетингу жимолості в Україні

160.jpg

Вирощування ягід вважається в Україні одним з найбільш прибуткових сегментів аграрного бізнесу. Саме через це конкуренція між виробниками за покупця в Україні щороку стає гострішою і виробники активно шукають «нішові» напрямки, в яких би вони змогли використовувати досвід, набутий на вирощуванні традиційних ягідних культур.

Одним з таких напрямків є жимолость - культура, яка для фермерів України лишається ще зовсім невідомою, втім інформація про дуже вигідні умови вирощування в країні та дуже привабливі ціни не дає спокою прогресивно налаштованим фермерам.

«Україна дійсно має всі необхідні умови для вирощування жимолості. На відміну від вибагливої до грунтових умов лохини, цю ягоду можна вирощувати практично скрізь, де успішно культивуються смородина, порічки чи агрус. Крім того, це одна з небагатьох ягід, сучасні сорти якої можна збирати комбайном без суттєвої втрати якості. Але в будь якому бізнесі, досвід є найціннішим і цей випадок не є виключенням. Навіть невеликий виробничий проект з вирощування жимолості потребує інвестицій, тому треба врахувати багато нюансів безпосередньо на етапі закладання плантацій . Крім того треба заздалегідь розуміти, хто буде головним покупцем цієї ягоди - розповідає Олександр Ярещенко, кандидат сільськогосподарських наук Інституту садівництва НААН

За його даними, в Україні вже є кілька проектів з вирощування жимолості. За рідким виключенням, господарства експериментують на невеликих площах.

За матеріалами: Інфо-Шувар

Додати коментар
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.