Європейський досвід: сільське господарство по-баварськи  Скасування відшкодування ПДВ при експорті олійних: аргументи прибічників Від сировинної України до інноваційної  Чи будемо з врожаєм: як затяжна зима вплинула на посівну 2018  Чорніше чорного: найдорожча курка несе чорні яйця  Європейський досвід: сільське господарство по-баварськи  Монополія на ринку азотних добрив призводить до значних втрат аграріїв Вільна ніша – як заробити на вирощуванні ожини   Українські аграрії використовуватимуть передові технології захисту рослин  7 лайфхаків, як вберегтися від аграрного рейдерства  Чи бути українському равлику в шоколаді? Добре там, де нас немає, або історія успіху оливкового бізнесу Чи не ворог держава українському фермерові?  Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM

12 липня 2016
Переглядів:
90772
News_2.jpg

Кожен бізнесмен планує свої ділові візити, намагаючись отримати максимум безпеки та високий рівень сервісу в дорозі. Не секрет, що від вражень, отриманих під час перельоту, багато в чому залежить настрій людини, а отже й кінцевий результат ділової зустрічі на яку прямує підприємець. Одни з кращих умов для авіаперельотів агропідприємців на сьогодні пропонує AIR FRANCE KLM. Комфорт, безпека та високий рівень сервісу для пасажирів є головними принципами роботи авіакомпанії. Більш того, користуючись послугами авіакомпанії можна ... заробляти гроші. Такі умови пропонує аграріям корпоративна програма лояльності BlueBiz авіакомпаній AIR FRANCE KLM.

Таким чином,  AIR FRANCE KLM дарує агропідприємцям можливість летіти, припустимо, у Париж на щорічну агровиставку SІAL  у повному комфорті, відчуваючи себе VIP-клієнтом, думаючи про майбутні вдалі контракти чи, навпаки, відпочиваючи перед важливою діловою зустріччю з бізнес-партнерами. 

Відзначимо, що реєструючись для участі в програмі з 1 липня по 1 вересня 2016 року агрокомпанія отримує статус корпоративного клієнта AIR FRANCE KLM, що дозволяє їй користуватися винятковими привілеями в обслуговуванні. При цьому в якості подарунка від авіакомпаній на рахунок клієнта відбувається зарахування спеціальних 100 балів, так званих Blue Credit, рівних за номіналом 100 доларам США.

Згодом накопичення Blue Credits відбувається за кожен куплений авіаквиток співробітника агрокомпанії, який подорожує з AIR FRANCE KLM, протягом 4-8 тижнів після поїздки. Використання балів можливо протягом двох років.

При цьому, паралельно з балами за програмою BlueBiz, зараховуються милі за індивідуальною програмою лояльності для часто літаючих пасажирів Flying Blue.

До переваг програми BlueBiz слід віднести також і те, що подорожуючі по Європі рейсами KL (в класі Y, B або M), отримують місце в зоні Economy Comfort безкоштовно, за умови наявності місць під час реєстрації.

Крім того, корпоративні клієнти програми BlueBiz у разі непередбачуваних змін в службовому відрядженні можуть запросити повну зміну імені в квитках, оформлених авіакомпаніями AIR FRANCE або KLM, для обраних класів бронювання.

Ця унікальна пропозиція дозволяє агрокомпанії економити від 25 до 35 євро на кожному рейсі та оптимально використовувати свій тревел-бюджет.

Якщо ж додати до цього високий рівень сервісу, безпеку, комфорт і надійність AIR FRANCE KLM, то переваги участі в програмі лояльності ВlueBiz стають очевидними, а доступність авіаперевезень в Україні - доконаним фактом. AIR FRANCE KLM – це справжні крила Вашого бізнесу, що несуть вас до нових успіхів, ефективних контактів та подальшого розвитку.

 

 

 

 

 

12 липня 2016 10:15
переглядів:
90772
Додати коментар
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.

 ОСТАННІ КОМЕНТАРІ