Ціни на пиво можуть підскочити на 50%  | AgroNews
        
        
        
        
        
        
              
              
        
        
        
        
      
        
              

        
        
    
    
        
        

Ціни на пиво можуть підскочити на 50%

content_fotolia_77762865_subscription_xxl.jpg

 

З урахуванням нових акцизів та запланованої інфляції в 26%, виробники пива в Україні очікують підвищення роздрібних цін до 50%.

Про це повідомив аналітик компанії Pro-Consulting Андрій Мокряк.

«2016 рік не обрадував пивоварів ні зростанням продажів, ні політикою держави щодо їх виробництва. У поточному році акциз на пиво зріс в два рази і склав 2,48 гривень за літр пінного. З урахуванням нових акцизів та запланованої інфляції в 26%, виробники пива очікують підвищення роздрібних цін до 50%», — заявив Мокряков.

За словами експерта, спроби компенсувати втрати внутрішнього ринку виходом на зовнішній виглядають досить туманними.

«З початку осені 2014 року продажі пива в РФ, основному покупцеві вітчизняного пива, фактично припинилися. Скоротилися масштаби торгівлі і з двома іншими найбільшими покупцями — Молдовою і Білоруссю. В результаті підведення підсумків 2015 року виявився, що експорт пива з України впав в два рази. Відшкодувати втрати в певній мірі вийшло за рахунок збільшення продажів в сусідню Польщу, але поки що це не вирішило глобальних проблем», — додав Мокряков.

Як заявив раніше аналітик компанії Pro-C onsulting, за останні роки виробництво пива в Україні значно скоротилося.

«Останні роки український ринок пива знаходиться в депресії. У минулому 2015 році сумна ситуація досягла свого апогею — виробництво і продаж хмільного напою скоротилися на 20%. За 2015 рік у нашій країні виробили 194,2 млн дал, з урахуванням того, що 3 роки тому ця цифра становила 300,5 млн дал», — зазначив він.

Нагадаємо, що з 1 липня 2015 роки пиво, згідно зі змінами в Податковому кодексі, прирівняли до алкогольних напоїв. Починаючи з цього часу, пивовари і виробники горілки працюють практично за однаковими стандартами і обмеженнями, головні з яких — контроль реклами і ліцензія на продаж для торгової точки в 8 тис. гривень за рік. 

За матеріалами "Агравері"

Додати коментар
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.