ГОЛОВНЕ

Українських експортерів закликають працювати під єдиним експортним брендом

24.04.2019 11:52
  • Українським експортерам варто об’єднуватися та представляти Україну на міжнародних подіях під єдиним експортним брендом. Це не тільки формує позитивний імідж країни на світовій арені, а й викликає більше довіри до самих постачальників. Із таким закликом під час практичного семінару «Складові успішного експорту: планування, ефективні канали продажів та PR» виступила Анастасія Крилова, фахівець ДУ «Офіс з просування експорту», передає UkraineFood.org.

    «Ми наголошуємо на цьому на всіх своїх заходах! Ми закликаємо компаній-експортерів об’єднуватися і представляти Україну на подіях єдиною командою під єдиним брендом за кордоном. Для цього «Офісом з просування експорту» вже розроблено цей бренд, який вперше було презентовано на China International Import EXPO 2018, одній з найбільших світових виставок, а згодом і на декількох інших великих міжнародних подіях. І коли ви виходите на експорт ми дуже просимо вас відображати цю символіку, щоб Україна сприймалася, як єдиний бренд, представлений в єдиному форматі», – зазначає Крилова.

    Фахівець відзначає, що ця символіка може бути представлена як в оригінальному вигляді, так і дещо стилізованою в залежності від заходу та країни його проведення. Але при цьому вона підкреслює, що робота під єдиним брендом підвищує і відповідальність експортерів за свою продукцію та манеру ведення бізнесу. Адже кожен з них сприймається, як безпосереднє обличчя всієї країни, і помилки або недоліки з їхнього боку можуть негативно відбитися на іміджі України в цілому.

     

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: