НОВИНИ

Мелітопольську черешню охолождуватимуть новим способом та продаватимуть в арабські країни

17.04.2019 15:58
  • Група компаній «Мелітопольська черешня» розширює межі експорту своєї продукції. Окрім того, компанія буде охолоджувати ягоду новим способом. Про це розказала Карина Станчевська, фінансовиий директор ГК «Мелітопольська черешня», пише EastFruit.

    На сьогоднішній день продукція компанії експортується до країн СНД і прилеглих країн Євросоюзу. Але в цьому році господарство планує вийти на арабські ринки.

    «Нам складно конкурувати з турецькими і польськими виробниками через сильну державну підтримку садівничої структури в цих країнах. В результаті, при дотриманні ідентичних технологій, собівартість нашого продукту вище, що не дозволяє вибудовувати гнучку цінову політику», – каже Станчевська.

    Вона зазначила, що згідно з виробничим планом, підприємство в 2019 році вже почало закладку понад 140 га багаторічних насаджень. Сортовий склад нових насаджень був ретельно відібраний, грунтуючись на купівельні переваги і на досвід провідних європейських виробників.

    «Також в цьому році ми освоюємо новий вид охолодження черешні – гідрокулінг. Це дозволить нам продемонструвати наш продукт на арабських ринках, і почати експансію ринків Азії», – повідомила фіндиректор.

    Станчевська зауважила, що компанія також освоює нові способи доставки.

    «Як і в будь-якому бізнесі, найскладніше – налагодити найбільш вигідну реалізацію свого продукту. Ми працюємо з продуктом, термін реалізації якого обмежений і умови доставки вимагають дотримання температурного режиму. В умовах виходу на нові віддалені ринки ми тільки вчимося працювати з новими способами доставки – мова йде про авіатранспорт і наземний транспорт, маршрут якого пролягає як через морські переправи, так і через сухопутні», – розказала Карина Станчевська.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: