ІНФОГРАФІКА

За останній рік в Україні збільшився ринок кави

08.04.2019 11:51
  • За даними компанії Nielsen, ринок кави в Україні в 2018 році виріс на 11% в порівнянні з 2017 і склав майже 9,5 млрд грн. Українці більше споживають розчинної кави, ніж натурального і зернового. Найпопулярнішими брендами в категорії розчинної кави є Jacobs, Nescafe і Carte Noire. В першу чергу це пов’язано з ціною на продукт, до того ж для заварювання натуральної кави необхідно мати спеціальну техніку.

    За останні 5 років імпорт кави нарощує оберти. Якщо в 2014 році було поставлено 24 262 тони виробів з кави, вже в 2018 році цифра досягла 39 794 тонни за рік. Невелике падіння за п’ять років (в період з 2014 по 2018 рр.) Було відзначено лише одного разу в 2015 році, коли було ввезено 23 628 тонн, в порівнянні з 2014 роком.

    Якщо середньостатистичний українець поза домом в рік випиває сто чашок кави, то в Німеччині – 772, в Польщі – 572, а у Франції – 420. Великі гравці проводять великі рекламні компанії, щоб зробити зернова кава масовим продуктом. Як результат – популярними брендами в сегменті меленої та зернової кави є Jacobs, Lavazza і «Кава зі Львова».

    «Для компанії Jacobs Douwe Egberts (JDE) торгові мережі – важливі клієнти. Ми ретельно вивчаємо переваги споживачів, щоб запропонувати мереж оптимальний набір брендів і маркетингових інструментів », – говорить генеральний директор« Якобз Дау Егбертс Україна »Павло Варчук.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: