НОВИНИ

В Україні вироблятимуть пігментований карамелізований часник

14.02.2019 09:58
  • Україна має хороші шанси виходу на світові і ,зокрема, європейські ринки з ексклюзивною плодово-овочевою продукцією. Таку думку в розмові з кореспондентом Укрінформу висловив директор компанії AgroConsultingGroup Михайло Сорока на полях найбільшої профільної плодово-ягідної виставки в світі – берлінської FruitLogistica, пише Укрінформ.

    «З ексклюзивом ми можемо виходити на зовнішні ринки. Треба займати нішеві ринки з ексклюзивним товаром, для овочевої та фруктової групи, брати товари, які ростуть лише у нас і робити їх конкурентоспроможними. Вступати просто в конкуренцію – дуже складно через відставання якості», – вважає Сорока.

    Як приклад, він наводить мелітопольську черешню, якої більше ніде немає в Європі. Або цибулю, з якою і зовсім можна зайняти домінантну позицію в Європі, принаймні, у східній, оскільки Польща, яка раніше поставляла її, значно скоротила площі.

    Представив Сорока й унікальний продукт власного виробництва підприємства з Нової Каховки – пігментований карамелізований часник, який повинен, за його словами, з’явитися на ринку наприкінці наступного року. Наразі йде робота щодо обладнання цеху з виробництва в Мелітополі. «Це дуже конкурентоспроможно. Товар має лише один аналог – китайський, а більше його ніхто не виробляє», – каже Сорока. Він визнає, що продукт не зовсім звичний, однак може заслужити популярність тому, що його їдять у світі як відомий з давніх-давен засіб з профілактики раку.

    Також у світі практично ніхто не виробляє таку позицію в часнику як «однозубка», тут теж є перспективи.

    Основною спеціалізацією компанії був саме часник. «Це ми протоптали йому доріжку в світі, ми вибили 500 тонн квоти в ЄС. Наша компанія – найбільший експортер, минулого року продали майже половину цієї квоти, 200 тонн», – повідомив Сорока.

     

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: