НОВИНИ

На нерентабельних маршрутах проведуть експермент з приватної ж / д тягою

07.02.2019 12:29
  • Якщо на українську залізницю запустять приватні компанії, то вони самі будуть визначати ціну перевезень, однак відповідні маршрути має затвердити государство. Приватні залізничні компанії можуть почати перевозити вантажі та пасажирів по українській залізниці вже в 2019 році без прийняття відповідного закону. Про це повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, передає ЦТС.

    «В експериментальному порядку хочемо запустити приватну тягу на залізниці вже в цьому році», – заявив Омелян.

    За його словами, приватні компанії можуть запустити на українську залізницю без прийняття відповідного закону, в експериментальному режимі. Однак для того, щоб такий механізм працював на постійній основі необхідно прийняти закон, проект якого зареєстрували в парламенті.

    Поки єдиною компанією, яка має право здійснювати залізничні перевезення в Україні, є «Укрзалізниця».

    Якщо на українську залізницю запустять приватні компанії, то вони самі будуть визначати ціну перевезень, однак відповідні маршрути має затвердити держава.

    «Для нас ключове – визначити ті ділянки, які не генерують прибуток для« Укрзалізниці », потім в експериментальному режимі, домовившись з великим світовим оператором, запустити приватну тягу, щоб відпрацювати рентабельність маршрутів і згодом перетворити це в бізнес», – додав Омелян.

    Міністр також підкреслив, що передавати в користування приватним компаніям на початковому етапі планують тільки ті залізничні маршрути, які зараз є збитковими для «Укрзалізниці».

    «Ми готові до будь-якого формату, для нас важливо, щоб ця модель заробила. Я переконаний в її успішності, тому що бізнес організує її більш досконально. Багато експертів неодноразово застерігали, що після введення приватної тяги приватним гравцям дістануться найбільш рентабельні маршрути, тоді як «Укрзалізниця» змушена буде нести збитки … Щоб цього не було, ми хочемо все зробити спільно з «Укрзалізницею», вона вже прийняла цю пропозицію президента України. Проте, ми відзначаємо, що жодним чином не будемо забирати у «Укрзалізниці» прибуткові ділянки, ми говоримо виключно про тих маршрутах, які зараз є збитковими », – сказав Омелян.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: