НОВИНИ

За новорічні свята українці випили 13 тис. пляшок лімітованого сидру

01.02.2019 09:56
  • За три тижні новорічно-різдвяних свят (24 грудня 2018 р. — 14 січня 2019 р.) українці спожили 13360 пляшок сидру «Голден Глінтвейн» від броварні «Уманьпиво», передає AgroPortal.ua.

    Відзначається, що напій було випущено лімітованою серією спеціально до зимового сезону та розподілено невеликими партіями по торгових точках різних регіонів України.

    Дистриб’ютори відмітили однаково успішні показники продажів в усіх охоплених областях.

    Сидр «Голден Глінтвейн» створено за оригінальною рецептурою поєднання яблучного, грушевого та вишневого соків з додаванням купажу ароматних прянощів. Це святковий слабоалкогольний сезонний напій від виробників популярної та визнаної українськими споживачами лінійки сидрів «Голден».

    «Голден Глінтвейн» — лімітована серія сидру, яка випускалася до зимового сезону, щоб зробити святковий період ще більш насиченим та подарувати українцям новий смак. І це спрацювало. Незважаючи на те, що «Голден Глінтвейн» не супроводжувався спеціальною рекламною кампанією, українці оцінили його оригінальний смак та рецептуру», — поділився керуючий директор компанії «Уманьпиво» Ігор Кисіль.

    Надихнувшись успіхом сидру «Голден Глінтвейн», уманські броварі готують також інші сезонні напої та новинки протягом 2019 року. Наразі на підприємстві проходить модернізація, яка допоможе збільшити обсяги виробництва в півтора-два рази.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: