НОВИНИ

Визначено 7 країн з перспективними ринками для українського меду

23.01.2019 14:58
  • Частка України у постачанні меду в країни Близького Сходу склала 0,7%, що є досить малим показником. Про це розповів міжнародний консультант ФАО, аналітик сільськогосподарських ринків Андрій Панкратов на тренінгу для українських експортерів «Sweet Trade: Як успішно експортувати солодощі, фрукти, ягоди та горіх з України до Близького Сходу», передає agroportal.ua..

    «Ми маємо сім країн в топ-20 перспективних ринків для українського меду. Вивчаємо новий регіон та готуємось до експорту», — додав Андрій Панкратов, зазначивши, що поки не може і не буде робити прогноз стосовно потенційного збільшення відсотку експорту меду в цей регіон, адже багато чого залежить від окремих компаній.

    Зокрема, серед країн, що мають перспективний ринок для українського меду, експерт виділив такі:

    – Ірак, який за останній рік наростив імпорт меду на 255,9%, але який водночас імпортує з України в середньому 30 т/рік;

    – ОАЕ зі зростанням імпорту на 23%, але які не закуповують мед в Україні зовсім;

    – Саудівська Аравія, де імпорт знизився на 1,2% і яка не працює з Україною;

    – Катар зі зростанням імпорту на 18,6%, не закуповує український мед;

    –  Кувейт — ріст імпорту 11,9%, не закуповує український мед;

    – Йорданія — імпорт зріс на 10,3%, не закуповує український мед;

    – Ізраїль —імпорт зріс на 36,2%, імпортує з України в середньому 33 т меду.

    Щодо затребуваності меду в Західній Азії аналітик зазначив, що найбільшим експортером є Саудівська Аравія, а також Туреччина. До того ж Саудівська Аравія водночас є і найбільшим імпортером меду.

    Варто зазначити, що Близькій Схід закуповує 6% у світовому імпорті меду, що становить $2,4 млрд.

    За словами аналітика, єдиної стратегії для експансії на ринок цього регіону ще немає. «Це справа окремих компаній, наявності в них нової маркетингової ідеї, і ніхто не скаже, спрацює вона чи ні. Ми фокусуємо свою місію так, щоб задовольнити кінцевого споживача», — розповідає експерт.

    У контексті того, як зацікавити потенційних імпортерів, Андрій Панкратов згадав у презентації про мануку із Нової Зеландії. Експерт зазначив, що цей мед, який також вважається суперфудом, це здебільшого про маркетинг, який створила Нова Зеландія, проте мед звичайний.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: