НОВИНИ

Вантажоперевезення по Дніпру зросло майже на чверть

13.01.2019 08:02
  • За підсумками 2018 року по Дніпру було перевезено 9 905,9 тисяч тонн вантажів, що на 22,4% більше, ніж роком раніше, коли по річці пройшло 8 095,4 тисяч тонн. Таку інформацію ЦТС надали в Адміністрації морських портів України.

    Також в минулому році по Дніпру було доставлено лише 75 контейнерів, в той час як в 2017 році цей показник склав 1 948 одиниць.

    Згідно з отриманими даними, найбільшу частку в річкових перевезеннях склали будівельні матеріали та інші вантажі – їх у 2018 році по Дніпру перевезли 5 402,8 тис. т, що на 22,6% більше показника попереднього року (4 182,3 тис. т) .

    Зернових було перевезено на 15,3% більше – 3 145,3 тис. т в 2018 році проти 2 663 тис. т в 2017-м. Металопродукція по Дніпру в минулому році транспортовано в обсязі 1 288,7 тис. т, що на 6,7% більше, ніж 1 201,9 тис. т в 2017 році.

    Нафтопродуктів перевезли 69,1 тис. т проти 48,2 тис. т роком раніше (+ 30,2%).

    Кількість суднопроходів по Дніпру в минулому році склало 16 390, а це на 10,2% більше, ніж в 2017 році, коли цей показник дорівнював 14 726.

    Вантажообіг 2018 року перевищив показники 2016 року у 54% (тоді по Дніпру було перевезено 6 431,5 тис. т вантажів), а показники 2014 року – на 129% (+5,6 млн т).

    Разом з тим, як зазначає консультант ЦТС-Консалтинг Павло Руденко, за останні роки так і не були вирішені ключові проблеми річкових перевезень.

    “Найновіший шлюз на Дніпрі був побудований ще на початку 1980-х, а всі інші – в період з 1958 по 1972 рік. При цьому капітальний ремонт проводився тільки на Дніпродзержинському шлюзі в 2009-2010 роках. Крім того, до цих пір так і не прийнятий багатостраждальний закон Про внутрішній водний транспорт. Проблемним залишається питання днопоглиблення – в 2018 році були озвучені плани, що на нього направлять 80 млн гривень, але, як бачимо, до реальних кроків з проведення днопоглиблювальних робіт на Дніпрі перейти поки не вдалося”, – зазначив експерт.

    Також, за його словами існує дефіцит флоту для річкових перевезень. І хоча в минулому році відразу кілька гравців ринку обзавелися власними судами і анонсували плани по збільшенню флоту, прийняття згаданого вище закону могло б прискорити і активізувати ці процеси.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: