НОВИНИ

Українська аграрна продукція користується значним попитом за кордоном

28.12.2018 13:30
  • Про це свідчать дані Міністерства агарної політики та продовольства України, передає УНН.

    Але тим не менш, ключові позиції в експорті продуктів переробки займають: соняшникова олія – 47%, шрот та макуха – 13%, м’ясо – 7%, тютюнова продукція – 4%, цукор – 3%, вироби з шоколаду – 2%, кондитерські та хлібобулочні вироби – 1%, мед – 1%, масло вершкове – 1%, борошно – 1%.

    Більше того, Україна мала непогану експортну динаміку протягом року.

    В грошовому еквіваленті найбільш динамічним було м’ясо та субпродукти домашньої птиці (курятина), що, до речі, являє собою не сировину, а продукт з доданою вартістю. Приріст експорту за рік становить 31,7% або $102,3 млн.

    Далі слідують:

    насіння ріпаку + 11,9% ($89,5 млн);

    кукурудза + 3,6% ( $88,3 млн);

    олія зі свиріпи, ріпакової або гірчичної + 98,3% ($48,8 млн);

    яйця птиці + 68,7% ($39,7 млн);

    макуха та інші тверді відходи соєвої олії + 44,5% ($37,3 млн);

    горіхи (інші) + 61,5% ($30 млн);

    олія соєва + 23% ($24,9 млн;

    шоколад та інші продукти з вмістом какао + 17,8% ($21,1 млн);

    маргарин + 31% ($19,7 млн);

    кондитерські вироби з цукру + 20,1% ($18,7 млн);

    тютюн та вироби з нього + 6,2% ($17,7 млн);

    плоди та горіхи сирі або варені + 29,1% ($15,6 млн);

    хлібобулочні, кондитерські вироби + 11,3% ($12,9 млн);

    солод + 33,4% ($12,3 млн);

    макуха та інші тверді відходи, одержані під час добування соняшникової олії + 1,8% ($12 млн);

    масло вершкове та інші жири, вироблені з молока + 12,4% ($12 млн);

    вино виноградне натуральне + 33,9% ($8,9 млн);

    яловичина свіжа чи охолоджена + 33,9% ($8,5 млн);

    алкогольна продукція + 8,2% ($6 млн);

    молоко не згущене + 75,8% ($5,4 млн);

    вода натуральна та мінеральна + 13,3% ($5,2 млн);

    сіль + 24,9% ($4,6 млн);

    пиво + 16,1% ($4,2 млн).

    Як зазначають в МінАПК, українську олію найбільше полюбляють в Азії та ЄС, соняшникову олію – в Індії. Водночас, головними споживачами вітчизняного вершкового масла є Туреччина та Марокко, солі – Угорщина, кондитерських виробів – Казахстан та Білорусь.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: