НОВИНИ

Українцям найбільш до вподоби виноградне вино

29.11.2018 08:14
  • Продажі виноградних вин в Україні за січень-вересень 2018 року зросли на 12% порівняно з аналогічним періодом 2017 року – до 3,23 млрд грн за рахунок збільшення обсягів продажів імпортних вин низького цінового сегмента. Про це повідомила генеральний директор ТОВ “Інкерман Україна” Анна Горкун, пише Інтерфакс-Україна.

    “За даними Держстату, в першому півріччі 2018 року в Україні було продано виноградного вина на суму 3,23 млрд грн, а це на 12% більше, ніж аналогічний показник у 2017 році. Рівень продажів вин в Україні зростає з року в рік тим не менш, статистика продажів у національних роздрібних мережах свідчить про те, що основний приріст споживання відбувається за рахунок збільшення обсягу продажів імпортних вин низького цінового сегмента. При цьому обсяг продажів вина українського виробництва практично не змінюється вже кілька років поспіль”, – сказала вона в коментарі агентству “Інтерфакс-Україна”.

    За словами А.Горкун, з одного боку, радує той тренд, що споживач віддає все більше перевагу вину, а не міцному алкоголю, але з іншого боку дуже тривожним є сигнал, що вибір продукту відбувається не на підставі відбору за якісними параметрами, а на підставі ціни.

    “На сьогоднішні день перед нами стоїть складна, але обов’язкова до виконання мета: завоювати визнання споживача, довівши, що в сегменті до 130 грн українські вина кращі. Це завдання перегукується з нашою місією – відродити і примножити славу українського виноробства”, – зазначила вона.

    Гендиректор зазначила, що в регіональній структурі продажів лідирують кияни. Так, за шість місяців 2018 року в Києві продано вина на суму понад 1 млрд грн, а в Київській області – ще на суму 265 млн грн. Наступними в рейтингу з продажу вин розташовуються Дніпропетровська область (299,8 млн грн), Харківська (243,3 млн грн) і Львівська області (233,9 млн грн).

    “Регіональна структура продажів цілком закономірна. У ТОВ “Інкерман Україна” рівень продажів вин повністю перегукується з державною статистикою. Він залежить від кількості населення регіону та сезонності. Мається на увазі і постійне населення, і сезонні міграції – літній та зимовий відпочинок. Де збільшується кількість людей, там, закономірно, і зростають продажі”, – зауважила Горкун.

    Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
    Поширити: