ВАЖЛИВО

Керівництво Торгово-промислової палати України не виконало жодної обіцянки

14.12.2019 17:35
Друк



У 2015 році новообраний керівництво Торгово-промислової палати України заявило про плани – збільшити обсяг українського експорту вдвічі, створити в країні сучасну систему підтримки експортерів і умови для розвитку туризму. Однак, за 5 років жодна з поставлених цілей не була досягнута, а більшість дорогих поїздок керівництва ТППУ за кордон не принесли ніякого результату. Про це написав на сторінці в Facebook політичний експерт Владислав Дзівідзінскій.

За словами експерта, 5 років – досить, щоб оцінити роботу керівництва Торгово-промислової палати України. Однак, він вважає, що особливих досягнень у структури немає.

“В Україні працює цілих 13 Центрів підтримки експорту вітчизняних підприємств. Втім, як зв’язатися і в чому полягає функціонал зазначених структур – можна тільки здогадуватися. Детальна інформації про їхню роботу на сайті ТППУ відсутня. Також, за кордоном працює близько 30 українських торгових представників, але хто вони і на підставі чого отримали цю посаду – знову невідомо. Відкритого конкурсу для заняття цієї вакансії, судячи по всьому, також немає. Популяризація в світі бренду “Made in Ukraine” закінчилася на рівні приватних ініціатив, хоча топ-менеджмент ТППУ зробив не одну поїздку за кордон за рахунок українських платників податків “, – заявив Владислав Дзівідзінскій.

Політичний експерт також додав, що нинішнє керівництво Торгово-промислової палати України не добився видимих ​​успіхів в питаннях розвитку туризму і зниження або зняття адміністративних, торговельних, фіскальних та інших обмежень для вітчизняних товарів і послуг.

“Поки вітчизняні експортери чекали дій, підтримки, результату, керівництво ТПП самоусунулася від своїх прямих обов’язків – в розпал економічної кризи і війни. Замість налагодження реальних ділових зв’язків і пошуку нових можливостей для експорту українських товарів, вони активно займалися популізмом. У підсумку, в країні експорт в період з 2013 р по 2016 р звалився більше, ніж удвічі: з 90 млрд. Доларів до 40 млрд доларів. Це – один з головних показників їх “ефективності” за 5 років “, – підкреслив він.

Владислав Дзівідзінскій вважає, що для ефективної роботи Торгово-промислова палата України потребує реформування внутрішньої структури і зміну керівництва. Відзначимо, що нинішнім президентом ТППУ з 2015 року є Геннадій Чижов.

” Не дивлячись на те, що держава наділила Торгово-промислову палату України широкими функціями і можливостями, структура просто не виконує свою роботу – її дії звелися до рутинної, формальної видачі документів і довідок. А про розвиток підприємництва, схоже, що мова давно не йде. Думаю, що змінити такий стан речей можливо тільки шляхом зміни внутрішньої структури ТППУ, та створення команди, яка буде дійсно працювати і показувати результат. “,- резюмує він.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: