НОВИНИ

Єдиний у світі продавець штучного м’яса отримав $170 млн на розширення

20.05.2021 17:13
Meat sample in open  disposable plastic cell culture dish in modern laboratory or production facility

GOOD Meat, підрозділ компанії Eat Just, яка першою у світі отримала дозвіл Сингапуру на продаж культивованого м’яса, залучив $170 млн нового фінансування. Про це повідомляє newfood, пише agronews.ua.

Компанія спрямує інвестиції на збільшення потужностей виробництва та подальші дослідження і розробки.

Eat Just отримала дозвіл на продаж культивованого м’яса в грудні 2020 р. Невдовзі після цього продукція GOOD Meat з’явилася у ресторані «1880». З тих пір заклад пропонує відвідувачам лабораторно вирощену курятину. Також інноваційне м’ясо можна замовити доставкою через foodpanda.

За допомогою інвестицій Eat Just розширить доступність свого продукту. Зокрема, GOOD Meat з’явиться в ще одному ресторані — Madame Fan JW Marriott Singapore.

У JW Marriott говорять, що в певний час доби вони цілеспрямовано замінять свою звичайну курку на культивовану версію GOOD Meat. Для початку, GOOD Meat замінить звичайне куряче м’ясо для доставки товарів, замовлених по четвергах, починаючи з 20 травня.

Раніше генеральний директор і засновник компанії EAT JUST Джош Тетрік сказав, що він бачить світ, в якому “ресторани викреслять звичайне м’ясо зі свого меню”. До слова, яєчні продукти рослинного походження Eat Just уже повністю замінили свої традиційні аналоги в деяких мережах ресторанів.

Поки що Eat Just залишається єдиною компанією у світі, яка може продавати культивоване м’ясо, а Сінгапур — єдиним місцем, де компанія здатна це зробити. Однак інші країни та компанії вже перебувають у процесі надання та отримання регуляторного затвердження. Ймовірно, що наступного року цей ринок розшириться та отримає нових гравців.

Нагадаємо, що цибулиння збільшує термін зберігання свіжої риби.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: